برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات قرآن تامین اجتماعی در زنجان
کد خبر: 3923548
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲

برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات قرآن تامین اجتماعی در زنجان

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان از برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات قرآن تامین اجتماعی در 4 رشته در روزهای اول و دوم مهرماه خبر داد.

برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات قرآن تامین اجتماعی در زنجانمسعود علیاری، مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان سازمان تامین اجتماعی در دو‌ مرحله مقدماتی و نهایی و در چهار رشته حفظ، مفاهیم، قرائت و ترتیل در روزهای یک و دوم مهرماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در دو بخش بیمه‌ای و درمانی برگزار می‌شود، ابراز کرد: از استان زنجان 110 نفر در این مسابقات به رقابت می‌پردازند و نفرات نخست هر رشته راهی مرحله کشوری خواهند شد که میزبان آن مشهد مقدس است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه رشته مفاهیم به شیوه غیرحضوری برگزار می‌شود، ادامه داد: شرکت‌کنندگان رشته‌های قرائت، ترتیل و حفظ قرآن کریم نیز به روش حضوری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محل دارالقرآن زنجان مسابقه می‌دهند.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را گسترش و ترویج فرهنگ و آموزه‌های قرآنی در ‌بین آحاد ‌جامعه اسلامی به‌ویژه کارکنان تامین اجتماعی دانست و افزود: ما در جامعه اسلامی معتقدیم باید در تمام رفتارها و اعمال خود قرآن را محور قرار دهیم و برگزاری مسابقات یک تنگر برای توجه به سبک  زندگی قرآنی است.

انتهای پیام
captcha