دشمنان به دنبال عملیات روانی و جنگ اقتصادی هستند
کد خبر: 3923668
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰

دشمنان به دنبال عملیات روانی و جنگ اقتصادی هستند

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه تحریم‌های ظالمانه دشمنان معیشت مردم را هدف گرفته است، گفت: دشمنان امروز به دنبال عملیات روانی و جنگ اقتصادی هستند.

دشمنان به دنبال عملیات روانی و جنگ اقتصادی هستند

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد نماز جمعه استان، حجت‌الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود امروز 28 شهریور در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه تحریم‌های ظالمانه دشمنان معیشت مردم را هدف گرفته اظهار کرد: باید در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار بود زیرا دشمنان به دنبال تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی هستند.

وی ادامه داد: بخشی از جنگ اقتصادی دشمنان ریشه در جنگ روانی دارد که در این راستا مردم باید هوشیار باشند زیرا بخشی از نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان این است که مردم ما نوعی کمبودهای تصنعی را که واقعیت ندارد، احساس کنند.

امام جمعه شاهرود با تاکید بر اینکه علیرغم تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی، مردم از مسئولان نیز انتظار دارند تا در زمینه اقتصاد عملکرد بهتری داشته باشند یادآور شد: مردم بخشی از گرانی‌ها و فشارها را تحمل کرده‌اند اما گرانی‌های بی‌منطقی که بر جامعه حاکم شده نیازمند مدیریت بهتر مسئولان است.

امینی افزود: دولت باید برای مقابله با گرانی‌های بی‌منطق برنامه عملیاتی جدی داشته باشد که در این راستا در کنار دولتمردان و قوای سه‌گانه، مردم نیز باید انصاف بیشتری داشته باشند تا از این برهه دشوار بتوانیم عبور کنیم.

به گفته وی؛ فشارهای دشمنان برای از پا درآوردن مردم است که باید با وحدت و انسجام از عهده مشکلات بر آمده  زیرا جنگ دشمنان شیوه‌ها و روش‌های مختلفی دارد.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه حداقل در دو قرن گذشته تاکنون این دشمنان بودند که غیرانسانی‌ترین کارها را در خاورمیانه انجام داده و از سویی هم مدعی حقوق بشر بوده‌اند یادآور شد: امروز حتی در حوزه سلامت به دنبال نفوذ هستند که در این راه نیز باید مردم ما هوشیار باشند.

امینی با اشاره به شیوع کرونا در جامعه و با بیان اینکه مسئولان تمام تلاش خود را می‌کنند اما برای تجهیزات درمانی و خدمات بهداشتی باید تلاش وافری داشت، اظهار کرد: روی دیگر معادله، مردم هستند، که باید رعایت بهداشت عمومی را کرده و کمک حال مسئولان و کارکنان بخش بهداشت و درمان باشد تا بتوانیم از این برهه نیز عبور کنیم.

انتهای پیام
captcha