کلید رفع مشکلات مذاکره با غرب نیست
کد خبر: 3923669
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲

کلید رفع مشکلات مذاکره با غرب نیست

امام جمعه رویان با بیان اینکه برخی گمراهانه در پی مذاکره با غرب هستند، گفت: ملت ما می‌داند که کلید رفع مشکلات در مذاکره با غرب نیست زیرا این موضوع را یکبار تجربه کرده‌اند.

کلید رفع مشکلات مذاکره با غرب نیست

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد نماز جمعه استان، حجت‌الاسلام عباس معصومی، امام جمعه رویان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه ملت به خوبی می‌داند که کلید رفع مشکلات مذاکره با غرب نیست گفت: زیرا این موضوع را یک بار تجربه کرده‌اند که در این راستا همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند غرب قابل اعتماد نیست.

وی با تاکید بر اینکه برخی گمراه کلید رفع مشکلات را در دستان آمریکا و غربی‌ها می‌دانند که این تفکری اشتباه است، یادآور شد: برخی با طرح این مسئله آن هم در زمانی که نزدیک به انتخابات هستیم قصد دارند تا شرایط جامعه را به سمت نظرات خود سوق دهند.

امام جمعه رویان ادامه داد: با توجه به اینکه امسال انتخابات آمریکا در ۱۳ آبان برگزار می‌شود و پس از آن انتخابات ریاست جمهوری ایران را داریم، باید این برهه حساس را بسیار ویژه ببینیم زیرا دشمنان در حال توطئه‌چینی هستند، متذکر شد: قصد دشمنان این است که این دو رویداد سیاسی را به هم گره بزند.

معصومی با بیان اینکه برخی دشمنان خارجی و گمراهان داخلی قصد دارند به گونه‌ای وانمود کنند که گویی تمام مشکلات مردم بسته به این دو انتخابات دارد، افزود: امروزه کلید واژه‌های دشمنان در حرف‌هایشان امنیت، سلامت و معیشت است که دقیقاً قصد دارند این مسائل را به هم مرتبط سازند و آینده ایران را به یک انتخابات گره بزنند.

امام جمعه رویان با قدردانی از هیئت‌های عزاداری و مردم این شهر در ایام عزاداری سید الشهدا (ع) گفت: مردم ما همواره در صحنه هستند و همیشه نیز توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی کرده‌اند از سوی دیگر مردم می‌دانند که همواره دو راهی مقاومت و سازش از ابتدای انقلاب تاکنون توسط برخی مطرح می‌شود اما نکته‌ای که برخی گمراهان نمی‌دانند این است که دشمنی و عداوت دشمنان ایران اسلامی هرگز تمامی نخواهد داشت.

انتهای پیام
captcha