بسته ویژه انتشارات قدر ولایت در هفته دفاع مقدس
کد خبر: 3923774
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹

بسته ویژه انتشارات قدر ولایت در هفته دفاع مقدس

کتاب‌های دفاع مقدس انتشارات قدر ولایت به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با تخفیف ویژه ارائه می‌شود.

کتاب‌هاس دفاع مقدس «قدر ولایت» را با تخفیف ویژه تهیه کنیدبه گزارش ایکنا به نقل از مؤسسه قدر ولایت؛ در چهلمین سالگرد حماسه دفاع مقدس و یادآوری روز‌های مقاومت و عزت‌مداری رزمندگان به ویژه شهدای عزیز در حافظه تاریخی ملت و ارائه الگو‌های ناب از شهیدان دفاع مقدس، مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت، تعدادی از آثار را با تخفیف ویژه ارائه می‌کند.

مجموعه «رسم خوبان» شامل ویژگی‌های شهدا، «سبک زندگی اسلامی در الگوی شهیدان»، مجموعه هشت جلدی «شهدا زنده‌اند» شامل زندگی، خاطرات و عملیات یک یا دو شهید دفاع مقدس، کتاب‌های تک جلدی خاطره‌ای شامل ما آگاهانه و عاشقانه رفتیم، بر آستان حضرت حق، حرف‌های شنیدنی، خاطرات ناب، چو با حق متصل گردید جان، پرواز پروانه‌ها، پدری از جنس خورشید (مقاومت)، همسرداری سرداران شهید، خاکیان عرش‌نشین (شعر دفاع مقدس) و کتاب‌های کودک و نوجوان در حوزه دفاع مقدس مانند مجموعه ۱۰ جلدی قصه‌های شنیدنی از بچه‌های خوب، ۱۰ جلدی قصه‌های زندگی، ۴ جلدی قصه دخترای خوب، جلد اول قهرمان من و مجموعه شعرهای آلبوم عکس بابام، خاک دلیران و یک باغ گیلاس از جمله این آثار است.

این کتاب‌ها به صورت مجموعه یا تک جلدی، فردی یا گروهی، با ۴۰ تا ۶۰ درصد تخفیف به علاقه‌مندان عرضه می‌شود تا از این فرصت برای آشنا کردن خانواده خود به‌ویژه نوجوانان و جوانان با واقعیت‌ها و درخشندگی‌ها و خاطره‌های دفاع مقدس استفاده کنند.

یادآور می‌شود؛ این تخفیف تا ۱۰ مهر ادامه خواهد داشت و برپایی نمایشگاه‌های کوچک محله محور و مسجد محور، با رعایت توصیه‌های بهداشتی از این آثار نیز از اقداماتی است که در هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد.

همچنین، کسانی که اهل خیرات فرهنگی هستند، از این کتاب‌ها برای تکمیل و فرهنگی کردن بسته‌های معیشتی و بسته‌های لوازم ‌التحریر نیز بهره بگیرند و با قرار دادن یک جلد کتاب در هر بسته، بچه‌ها و خانواده‌ها را در چهلمین سالگرد دفاع مقدس با الگوی شهیدان آشنا و جانشان را عطرآگین کنند. علاقه‌مندان در این راستا می‌توانند با شماره‌های ۶۶۴۱۱۱۵۱-۰۹۳۵۲۳۰۰۵۶۴ تماس برقرار کنند. 

انتهای پیام
captcha