مؤسسه شمس‌النساء کرمانشاه، نیازمند حمایت مسئولان
کد خبر: 3924147
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰

مؤسسه شمس‌النساء کرمانشاه، نیازمند حمایت مسئولان

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت شمس‌النساء در کرمانشاه، در ایام کرونا با مشکلات مالی بسیاری همراه شده است که بدون حمایت مسئولان، امکان انحلال این مرکز وجود دارد.

پروین امیریان، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت شمس‌‌النساء کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا گفت: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت شمس‌النساء پیش از شیوع کرونا‌ویروس، در حیطه حفظ کل قرآن، حفظ جز سی‌ام ویژه نوجوانان ۹ تا ۱۵ سال، پیش‌دبستانی، ترتیل سطح ۱و ۲، قرائت، مفاهیم و صوت و لحن به سبک‌های مختلف در سطوح مختلف برنامه‌هایی را برپا می‌کرد که با شیوع بیماری مجموعه کلاس‌های آموزش قرآن در فضای مجازی برپا شد. البته این دوره‌ها برای علاقه‌مندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی، استقبال از دوره‌های حضوری و مجازی قرآن کریم کاهش یافته است، افزود: آموزش‌‌های حضوری در مقایسه با آموزش‌های مجازی در اولویت قرار دارد، زیرا شرکت‌کنندگان در ارتباط چهره به چهره با مربی امکان پرسش و پاسخ را پیدا می‌کنند.

امیریان به هزینه آموزش‌های مجازی قرآن کریم تأکید کرد و گفت: حضور در کلاس‌های آموزشی قرآن کریم در فضای مجازی، هزینه‌هایی را برای خانواده‌ها و قرآن‌آموزان به دنبال دارد که نیاز‌مند ایجاد زیر‌ساخت‌هایی مناسب از سوی مسئولان است.

این فعال قرآنی ادامه داد: با شروع فصل پاییز و شیوع موج سوم بیماری کرونا، مؤسسات قرآنی در نگرانی بیشتری برای تأمین هزینه‌های خود هستند. با توجه به اینکه تاکنون هیچ حمایتی از سوی مسئولان برای جبران خسارات به مؤسسات نشده و اکثر مراکز قرآنی در حال تعطیلی بوده‌اند، بنابراین نیازمند حمایت‌های مالی و معنوی از سوی نهادهای امور قرآنی هستند.

امیریان گفت: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت شمس النساء کرمانشاه با بیش از 15 سال فعالیت در حوزه آموزش قرآن کریم هم‌اکنون با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند که اگر این شرایط همچنان ادامه پیدا کند، امکان انحلال آن وجود دارد.

مؤسسه شمس‌النساء هم‌اکنون در مکان استیجاری در استان کرمانشاه، شهرک پرواز، خیابان آسمان، کوچه ۲۲۰ واقع شده است.

انتهای پیام
captcha