توزیع ۵۰۰ بسته «مهر تحصیلی» در ایلام
کد خبر: 3924372
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳

توزیع ۵۰۰ بسته «مهر تحصیلی» در ایلام

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام اظهار کرد: طرح «مهر تحصیلی» هر ساله در ابتدای سال تحصیلی جدید به منظور حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت در سراسر کشور برگزار می‌شود.

توزیع ۵۰۰ بسته مهر تحصیلی در ایلام

به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام، مرتضی عزیزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، امروز، 31 شهریور ماه در مراسم توزیع بسته مهر تحصیلی در نمازخانه این اداره کل، با بیان اینکه در آغاز سال تحصیلی جدید ۵۰۰ بسته مهر تحصیلی شامل کیف و لوازم التحریر در بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان ایلام توزیع می‌شود، گفت: ترویج فرهنگ وقف زمینه‌ساز رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی پیش‌روی اقشار آسیب پذیر است.

مدیرکل اوقاف استان ایلام تصریح کرد: در طول سال از محل نیت واقفین در راستای کمک به تحصیل  دانش آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت برنامه‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود که نقش مهمی در راستای حمایت از این قشر در استان دارد.

وی بیان کرد: این اقلام و لوازم‌التحریر از محل نیت واقفین عزیز و نیک‌اندیش کشور به منظور تحصیل و حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت تأمین شده است و با همکاری نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و آموزش و پرورش و همچنین مؤسسات خیریه در اختیار دانش آموزان بی بضاعت قرار می گیرد.

حجت‌الاسلام عزیزی  با بیان اینکه از بزرگان استان و نیک‌اندیشان خیر استان دعوت می‌شود که در راستای ترویج فرهنگ وقف در زمینه تحصیل و ازدواج جوانان فرهنگ‌سازی مناسبی انجام شود، اظهار کرد: کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، کمک به ساخت و توسعه امکان مذهبی از جمله مساجد، پذیرایی و اسکان زوار اربعین حسینی از جمله فعالیت‌هایی است از محل نیت واقفین انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha