فوت ۱۷۷ بیمار کرونایی / 24 استان قرمز شدند
کد خبر: 3924390
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
لاری خبر داد؛

فوت ۱۷۷ بیمار کرونایی / 24 استان قرمز شدند

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به آمار فوتی‌های کرونا در شبانه‌روز گذشته در کشور، گفت: ۱۷۷ بیمار در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایکنا، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، امروز 31 شهریورماه، با اشاره به شناسایی ۳ هزار و ۳۴۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور طی 24 ساعت گذشته، گفت: آمار بیماران به ۴۲۵ هزار و ۴۸۱ نفر رسید.

لاری به ۱۷۷ مورد فوتی در شبانه‌روز گذشته اشاره کرد و افزود: تاکنون ۲۴ هزار و ۴۷۸ نفر از بیماران کرونایی جان خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به بستری شدن ۳ هزار و ۹۱۲ نفر از بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه، گفت: تاکنون ۳۶۱ هزار و ۵۲۳ نفر از بیماران، بهبود یافته‌اند. همچنین تاکنون سه میلیون و ۷۷۳ هزار و ۳۰۰ مورد تست تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند. استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار هستند.

انتهای پیام
captcha