گرامیداشت هفته دفاع مقدس در طرقبه شاندیز + عکس
کد خبر: 3924679
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹

گرامیداشت هفته دفاع مقدس در طرقبه شاندیز + عکس

اداره اوقاف و امورخیریه طرقبه شاندیز به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طرقبه شاندیز همزمان با چهلمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس ویژه‌برنامه‌های متنوعی از جمله برپایی نمایشگاه ویژه این ایام همراه با تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس و دیدار با خانواده‌های معظم  شهدا برگزار می‌کند.

نمایشگاه هفته دفاع مقدس با نصب تصاویر شهدای دفاع مقدس، شهدای مقاومت و شهدای عرصه سلامت با فضاسازی مناسب این ایام، بخش کتاب و عرضه محصولات فرهنگی و ایستگاه سلامت در جوار آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر(ع) با همکاری مرکز افق این بقعه متبرکه برپا شده است.

همایش دوچرخه‌سواری عمومی شهرستان ویژه آقایان با همکاری ادارات اوقاف، ورزش و جوانان، شهرداری و حوزه‌های مقاومت بسیج برادران طرقبه شاندیز، از ابتدای ورودی دوراهی طرقبه شاندیز به سمت بقعه متبرکه امامزادگان یاسر و ناصر(ع) و اجرای مراسم اهدای جوایز نفیس این همایش در محل این بقعه متبرکه نیز از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و مراسم تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان همراه با خاطره‌گویی راویان دفاع مقدس و همکاری با شهرداری طرقبه و سپاه شهرستان در برگزاری مراسم غبارروبی و گل‌افشانی مزار شهدای طرقبه از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

مسابقه مجازی با موضوعات نقاشی و خاطره‌گویی دفاع مقدس و وصیت شهدای دفاع مقدس در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.

فضاسازی مناسبتی سطح شهر و اجرای سرود گروه نوجوانان «مجاوران خورشید» در میدان صاحب‌الزمان(عج) شهر طرقبه با همکاری سپاه شهرستان نیز از برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس اداره اوقاف طرقبه شاندیز است.
 

اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام
captcha