صدور 165 مجوز چاپ و نشر قرآن از سوی سازمان دارالقرآن
کد خبر: 3924695
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
معافی خبر داد:

صدور 165 مجوز چاپ و نشر قرآن از سوی سازمان دارالقرآن

معاون نظارت بر چاپ و نشر قرآن سازمان دارالقرآن الکریم از صدور 165 مجوز چاپ و نشر قرآن از سوی این معاونت در شش ماه نخست امسال خبر داد.

میثم معافی، معاون نظارت بر چاپ و نشر قرآن سازمان دارالقرآن الکریم، در گفت‌وگو با ایکنا، درباره آمار صدور مجوز چاپ و نشر قرآن در شش ماهه نخست سال جاری، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶۵ مجوز با شمارگان یک میلیون و 750 هزار جلد توسط این معاونت صادر شده است.

وی ادامه داد: صدور این تعداد مجوز در قیاس با بازه زمانی سال گذشته رشد ۳۰ درصدی داشته که با توجه به شرایط کنونی جامعه در مورد شیوع ویروس کرونا، قابل تأمل است.

معافی افزود: با توجه به هماهنگی‌ با وزارتخانه‌های صمت و فرهنگ و ارشاد اسلامی و وظیفه ذاتی این معاونت، فرایند تخصصی مربوط به کنترل مصاحف در مبادی ورودی و خروجی کشور همچنان در دستور کار قرار دارد.

معاون نظارت بر چاپ و نشر قرآن سازمان دارالقرآن الکریم بیان کرد: با توجه به اقبال عموم مردم به استفاده از فضای مجازی و نشر دیجیتال و لزوم نظارت جدی‌تر بر نحوه ارائه متن مقدس قرآن کریم در این فضا، طی برگزاری جلساتی سه‌جانبه با مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز طبع و نشر قرآن کریم، امور مربوط به این حوزه نیز در دست پیگیری است.

انتهای پیام
captcha