تهیه لوازم التحریر به جای برگزاری مراسم سالگرد
کد خبر: 3924738
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲

تهیه لوازم التحریر به جای برگزاری مراسم سالگرد

با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب و سفارش ایشان درباره توجه به محرومان، هزینه هفتمین سالگرد عروج زنده‌یاد جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس در مازندران صرف تهیه لوازم‌التحریر برای دانش آموزانی خواهد شد که ما به خنده‌های آنان برای آغاز سال تحصیلی نیازمندیم.

تهیه لوازم التحریر به جای برگزاری مراسم سالگردبه گزارش ایکنا؛‌ فارس نوشت: امروز هفت سال از آن یکشنبه سیاه گذشت، یکشنبه‌ای که همه خوشبختی ما را بلعید و ستون‌های خانه‌ی‌مان را لرزاند.

همان روزی که به یکباره نفس‌هایت به شماره افتاد؛ هنوز خوب به یاد دارم که من، عرفان و هستی کوچکت شوکه‌زده پروانه‌وار به دور تو چرخیدیم؛ عرفان با آن قامت کوچکش برایت نماز سلامتی خواند تا دوباره قامت پدر را ایستاده ببیند؛ هستی به چهره‌ات زل زده بود شاید داشت خاطرات ۲۰ ماه طعم پدر داشتن را برای یک عمر نبودنت در ذهنش حک می‌کرد.

حالا سال‌هاست که تو از این خانه رفته‌ای؛ سال‌هاست که در این خانه کلمه‌ «بابا» فقط یه کلمه است. کلمه‌ای که به اجبار کتاب‌های درسی، هستی باید آن را مشق کند.
هفتمین سالگرد عروجت بهانه‌ای شد تا بار دیگر اسم تو را، از قلبم بر زبان بیاورم.

زنده یاد جابر معافی همسر، دوست، رفیق و مدیر مهربان روز‌های قشنگم، من به روز‌های پرخاطره و پراسترس برای مخابره اخبار فکر می‌کنم، به تو و تمام دلشوره‌هایت برای خبرها....
جابر عزیز هر چند روز‌های نبودنت سخت گذشت؛ اما گذشت....
مرد مهربان خانه‌ام!

روز‌های سخت‌تری در راه است، این روز‌ها مردمان سرزمین‌مان بیشتر از گذشته چشم‌شان از بدرقه ابدی عزیزان‌شان تَر است.
کنار زنانی که مرد زندگی‌شان را از دست می‌دهند می‌نشینم، برای آرامش دل‌شان صبر جمیل و صبر زینبی طلب می‌کنم.

خودت یادم دادی که تسلیم و رضا در برابر تقدیر الهی ویژگی زیبایی هست که باید آموخت.
امسال تصمیم مهمی گرفته‌ام. می‌خواهم تو را هم در شاد کردن دل مردم این سرزمین شریک کنم، قدمی خیر هر چند در حد وسع، اما با ارزش! می‌دانم که آنجا، در آن دنیا، وقتی از این کار خیر باخبر شوی، دلت غرق نور و شادی می‌شود و برای من و بچه‌هایت دعای خیر می‌کنی!

هر ساله به پاس خدمات زنده یاد جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس در مازندران که درگذشتش همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس است و آن هم حکمتی دارد (آخرین تماسش هماهنگی همکاران خبر و عکس برای پوشش خبر رژه اولین روز هفته دفاع مقدس بود) امسال با شرایط کرونایی، پاسداشت جابر عزیز را به گونه‌ای دیگر برگزار می‌کنیم
با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب و سفارش ایشان درباره توجه به محرومان، هزینه هفتمین سالگرد عروج زنده‌یاد جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس در مازندران صرف تهیه لوازم‌التحریر برای دانش آموزانی خواهد شد که ما به خنده‌های آنان برای آغاز سال تحصیلی نیازمندیم....‌
می‌دانم که این اقدام باعث شادی روح جابر رسانه‌ها خواهد بود، مردی که دغدغه مردم سرزمینش را داشت.

 

انتهای پیام
captcha