بررسی اوصاف قرآنی شهیدان از منظر مقام معظم رهبری در رادیو قرآن
کد خبر: 3924811
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹

بررسی اوصاف قرآنی شهیدان از منظر مقام معظم رهبری در رادیو قرآن

برنامه «قرآن و زندگی» رادیو قرآن همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به بررسی اوصاف قرآنی شهیدان از منظر مقام معظم رهبری می‌پردازد.

به گزارش ایکنا، این روزها شبکه رادیویی قرآن به منظور گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به یاد خاطرات دفاعی که برای همه مقدس است، برنامه‌هایش را آذین بسته تا یاد آن روزهای سخت اما شیرین را گرامی بدارد.

«قرآن و زندگی» از جمله برنامه‌هایی است که با آغاز هفته دفاع مقدس به صورت ویژه و با بخش‌های جذاب و شنیدنی به روی آنتن رادیو قرآن می‌رود. بررسی اوصاف و ویژگی‌های شهیدان از منظر قرآن و بهره‌گیری از آن برای زندگی امروز هدف اصلی این ویژه‌برنامه است.

ایمان، بصیرت، دل بریدن از عواطف و خواسته‌های شخصی، عدم هراس از مرگ، ارادت و پیروی از سیره معصومین و ائمه(ع) و همچنین، انس با قرآن و نماز از جمله موضوعاتی است که در ویژه‌برنامه «قرآن و زندگی» توسط کارشناس حاضر در استودیو (حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد هژبری) مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

پخش فرازهای ناب تلاوت (آیات مرتبط با موضوع مقاومت، جهاد و دفاع و ...)، اشاره به وصیت‌نامه‌های شهدا، پخش فواصل مناسب با این ایام و گزارش مردمی از دیگر بخش‌هایی است که به سمع مخاطبان خواهد رسید.

ویژه‌برنامه «قرآن و زندگی» کاری از گروه علوم قرآنی رادیو قرآن است که به تهیه‌کنندگی فاطمه گنجی و با اجرای محمد مطلب از ساعت ۱۰ تا ۱۱ به صورت زنده از موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز تقدیم شنوندگان می‌شود. راه‌های ارتباط با برنامه نیز شماره پیامک ۳۰۰۰۰۱۰۰ و تلفن‌های 02122043017 و 02122051632 است.

فاطمه گنجی، تهیه‌کننده برنامه قرآن و زندگی در رابطه با ویژگی‌های این برنامه در ایام هفته دفاع مقدس اظهار کرد: یکی از مهمترین آیتم‌های این برنامه بررسی اوصاف قرآنی شهیدان از منظر مقام معظم رهبری است.

وی ادادمه داد: همچنین، تهیه گزارش‌های مختلف، سخنرانی و ارتباط با کارشناس برنامه در رابطه با هفته دفاع مقدس و شهیدان سرافراز هشت سال دفاع مقدس از دیگر بخش‌های این برنامه قرآنی است.

گنجی تصریح کرد: این ویژه‌برنامه طی ایام هفته دفاع مقدس از روز 31 شهریورماه آغاز شده و تا روز یکشنبه، شم مهرماه هر روز از ساعت 10 تا 11 به روی آنتن شبکه رادیویی قرآن می‌رود.

انتهای پیام
captcha