قدردانی فرمانده هوانیروز ارتش از برنامه «ستاره‌ها»ی شبکه قرآن
کد خبر: 3924888
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶

قدردانی فرمانده هوانیروز ارتش از برنامه «ستاره‌ها»ی شبکه قرآن

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با ارسال پیامی از برنامه «ستاره‌ها» شبکه قرآن و معارف سیما قدردانی کرد.

به گزارش ایکنا، برنامه «ستاره‌ها» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف سیماست که روزهای زوج از ساعت ۲۱ به روی آنتن این شبکه تلویزیونی می‌رود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی محسن قره‌شیخلو، کارگردانی رسول خدابنده‌لو و اجرای مونا انصاری‌فر و لعیا انوری در بخش بانوان و محسن قره‌شیخلو و هادی اسلامی در بخش آقایان، تولید و پخش می‌شود و روزهای فرد ساعت ۱۵:۱۵ نیز تکرار می‌شود.

یکی از اقشار میهمان این برنامه، قاریان و حافظان بین‌المللی قرآن کریم هستند که زندگی ایشان بنا به تجربه‌ای که دارند و اینکه سال‌ها در حوزه فعالیت‌های قرآنی کار کرده‌اند، بررسی می‌شود. این قشر از میهمانان سال‌های مختلف زندگی به ویژه دوران نوجوانی خود را تعریف می‌کنند.

با آغاز هفته دفاع مقدس، برنامه اخیر ستاره‌ها میزبان یکی از خلبانان جان بر کف هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران بود. سرهنگ خلبان مهرداد خلیلی، حافظ کل قرآن کریم در این برنامه حضور یافته و به ذکر خاطرات و فعالیت‌های قرآنی خود پرداخت.

در پی پخش این برنامه، امیر سرتیپ دوم ستاد خلبان یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با ارسال پیامی خطاب به جواد شیخ‌اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، از تولید و پخش برنامه ستاره‌ها که با حضور خلبان حافظ قرآن همراه بود، قدردانی کرد.

قدردانی فرمانده هوانیروز ارتش از شبکه قرآن و معارف سیما

انتهای پیام
captcha