روایت حبیب احمدزاده از جنگ در کافه تاریخ‌آنلاین
کد خبر: 3925080
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷

روایت حبیب احمدزاده از جنگ در کافه تاریخ‌آنلاین

همزمان با هفته دفاع مقدس، شب‌های نکوداشت و خاطرات اهالی شهرهای جنگ‌زده به همت کافه تاریخ آنلاین برگزار می‌شود. امشب سوم مهرماه نیز حبیب احمدزاده روایتی از آبادان را در این برنامه بازخوانی می‌کند.

شب‌های نکوداشت و خاطرات اهالی شهرهای جنگ‌زده در کافه تاریخ آنلاینبه گزارش ایکنا؛ شب‌های نکوداشت و خاطرات اهالی شهر‌های جنگ‌زده و برگزیده مستند‌های هشت سال دفاع ایمانی و میهنی به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت مجموعه کافه «تاریخ‌آنلاین» برگزار می‌شود. این برنامه‌ها در راستای آشنایی مخاطبان با تاریخ ایران است.
 
در این ویژه‌برنامه که هر شب از ساعت ۱۸ تا ۲۲ برگزار می‌شود، هر شب به نام یک شهر مقاوم نامیده شده و طی آن مردمانی از آن شهر که دفاع مقدس را تجربه کردند، به روایت تجربیات خود از آن دوران می‌پردازند. شهر‌هایی چون؛ خرمشهر، آبادان، اهواز، خارک، سوسنگرد، دزفول و شوش دانیال از مناطقی است که روایان تاریخ جنگ در آن شهر را بازگو می‌کنند. همچنین چهره‌هایی همچون حبیب احمدزاده، نویسنده مشهور در شب آبادان، خانواده فروزان در شب آبادان، علی بالشی در شب سوسنگرد، غلامعلی رجایی در شب دزفول و ... سخنرانی می‌کنند.
 
براساس این گزارش، هر شب دو نمایش از ساعات ۱۸ تا ۱۹ و ۲۱ تا ۲۲ اجرا خواهد شد که این اجرا‌ها از شب گذشته آغاز شده و تا سه‌شنبه هشتم مهرماه ادامه خواهد داشت. امشب دو نمایش «برادر سعید» و «بهترین مجسمه دنیا» اجرا می‌شود.
 
یادآور می‌شود؛ علاقه‌مندان برای استفاده از این برنامه‌ها می‌توانند از طریق صفحات اینستاگرام کافه «تاریخ آنلاین»، روایت فتح و شهرداری منطقه ۶ این برنامه را دنبال کنند. 
انتهای پیام
captcha