نمایندگان مواظب پوست موز زیر پایشان باشند
کد خبر: 3925749
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳

نمایندگان مواظب پوست موز زیر پایشان باشند

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: نمایندگان نباید اجازه دهند پوست موز و خربزه‌های که در داستان خودرو و واکسن جلوی پای آن‌ها گذاشته شد، تکرار شود.

نمایندگان مواظب پوست موز زیر پایشان باشندبه گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران ظهر امروز ششم مهرماه در دیدار اعضای شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب مازندران با بیان اینکه احزاب سیاسی و اجتماعی در همه جا وجود دارد، اظهار کرد: ما حزب‌الله هستیم که بر اساس ایمان به خدا، رسول‌الله و ولایت‌مداری شکل گرفته است.

وی با اعلام اینکه هر حزبی باید حفظ نیرو از نظر سلامت معنوی، دینی و اخلاقی، بی‌تفاوت نبودن به اهداف و غرب‌گرا نشدن و ساکت نبودن را مدنظر قرار دهد، افزود: وقتی نیرو‌هایی را فرستادیم تا در جبهه‌ای بجنگند باید تا آخر راه با آن‌ها باشیم و آن‌ها را رصد کنیم.
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه نمایندگانی که از این جبهه به مجلس شورای اسلامی راه یافتند باید رفتار آن‌ها متفاوت از نیرو‌های دیگر باشند، تصریح کرد: دشمنان به دنبال لغزش آن‌ها هستند.
وی با هشدار به این مسئله که نمایندگان انقلابی باید مواظب شیطانت‌های دشمنان باشند، افزود: نمایندگان نباید اجازه دهند پوست موز و خربزه‌های که در دو مورد در داستان خودرو و واکسن جلوی پای آن‌ها گذاشته شد، تکرار شود.

محمدی‌لائینی اظهار کرد: این دو مورد لغزشی بود که باید تلاش شود برگشت داده شود و در جریان واکسن و ماشین هم بررسی شد، ظاهرا واکسن‌ها پس داده شد و ۲۰۰ نماینده هم در ابتدا اصلا برای خودرو ثبت‌نام نکردند.
وی افزود: انتظار ما از چنین نمایندگان این است که با دیدگاه انقلابی به کرسی مجلس راه یافتند در این بخش باید انقلابی بمانند، چون حضور آن‌ها در مجلس با آبروی افراد انقلابی گره خورده است.
نماینده ولی فقیه در مازندران، تصریح کرد: شورای ائتلاف باید رصد کند و نقد‌ها را به اطلاع نیرو‌ها برساند چرا که بی‌نقد معصومان(ع) هستند.
وی با تاکید بر اینکه مردم مازندران، ولی شناس هستند و حول ولی فقیه متحد هستند، افزود: اعضای جلسه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب مازندران باید خودشان را منسجم کنند، چون این مسئله مهم است.
لائینی افزود: باید نمایندگان به شعار‌های خود پایبند باشند تا آن‌ها را عملیاتی کند و از نمایندگان رای آورده باید پرسیده شود بنابراین مردم باید عملیاتی شدن شعار‌ها را ببینند.

تلاش برای انتخاب رئیس جمهور انقلابی

حجت‌الاسلام نصیرالدین یعقوبی نیز در این دیدار گفت: در محور همه کار‌های ما توحید و امامت است و بر این اعتقاد زنده هستیم و بر این اساس کار خواهیم کرد.
وی افزود: مشروعیت نظام جمهوری اسلامی بر اساس ولایت است و اگر تنفیذ آن بر اساس ولایت نباشد آن تشکیلات نتیجه و مشروعیتی نخواهد داشت حتی اگر مقبولیت داشته باشد.
رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی مازندران تصریح کرد: تشکیلاتی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی بر رهنمود‌های نماینده ولی فقیه در استان است و حمایت‌های معنوی شما برای این شورای راه‌گشا خواهد بود.

وی با بیان اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد فعالیت این شورا بودیم و در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر باید تلاش کنیم تا فرد انقلابی بر مسند بنشیند، گفت: تلاش همه برای حفظ اسلام است و حرکت رزمندگان در دفاع مقدس برای حفظ اسلام بوده است و نیرو‌های ارزشی باید در صحنه باشد تا با محوریت ولایت موفقیت برای همه حاصل شود.
دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی مازندران نیز در این دیدار با بیان اینکه فصل الخطاب فعالیت این شورا در استان نماینده رهبری است، گفت: نیرو‌های انقلاب در استان با محوریت نماینده، ولی فقیه حرکت می‌کنند تا بتوانند به اهداف که مقام معظم رهبری برای انقلاب اسلامی تعیین فرمودند، برسند.
شکرالله رضازاده‌شرمه اظهار کرد: مقام معظم رهبری این‌مجلس را مجلس انقلابی نامیدند بنابراین صفتی که رهبری برای مجلس در نظر گرفتند، باید از صیانت شود.
وی ادامه داد: بخشی از صیانت از سوی‌ شورا و هم بخشی از سوی خود نمایندگان باید انجام شود.
دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی مازندران با بیان اینکه هیئت رئیسه این شورا با انتخابات درون حزبی تعیین می‌شود، افزود: به دنبال ایجاد فضای وحدت و همدلی نیرو‌های انقلابی هستیم تا افرادی که دل در گرو انقلاب دارند بتوانند به وظایف خود در این حوزه عمل کنند.

انتهای پیام
captcha