آزمون استخدامی شرکت کار و تامین برگزار می‌شود
کد خبر: 3925854
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
با همکاری جهاد دانشگاهی مازندران؛

آزمون استخدامی شرکت کار و تامین برگزار می‌شود

رئیس جهاددانشگاهی مازندران از برگزاری آزمون استخدامی شرکت کار و تامین با همکاری جهاددانشگاهی در آبان ماه سال جاری در برخی از شهرستان‌های استان خبر داد.

آزمون استخدامی شرکت کار و تامین برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی مازندران محمدرضا شافعیان، اظهار کرد: شرکت کار و تأمین متعلق به سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مجموعه‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی و ادارات کل بیمه‌ای در سراسر کشـور، به صـورت قرارداد موقت شرکتی نیرو جذب کند.

وی افزود: ثبت نام آزمون استخدامی شرکت کار و تامین از سوم مهر آغاز شد و متقاضیان شرکت در این آزمون تا ۱۲ مهر فرصت دارند در سامانه www.hrtc.ir ثبت نام کنند.

شافعیان با اشاره به اینکه کارت شرکت در آزمون از تاریخ ۲۹ مهرماه ۹۹ برای مشــاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی بـه آدرس www.hrtc.ir قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: آزمون در روز جمعه دوم آبـان ماه ۹۹ در تمامی مراکز استان‌ها و با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسـب مورد در برخی از شـهرسـتان‌ها برگزار خواهد شـد.

رئیس جهاددانشگاهی مازندران با بیان اینکه این شرکت از بین داوطلبان ۵۸ نفر را در استان مازندران به‌کار خواهد گرفت، گفت: شرکت کار و تامین در مشاغل متصدی خدمت عمومی (راننده آمبولانس)، بهیار، کمک پرستار و متصدی خدمات دارویی (دارویار) ۵۸ زن و مرد را در استان مازندران استخدام خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha