برگزاری مسابقه «رفیق خوشبخت ما» در حرم مطهر رضوی
کد خبر: 3926015
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳

برگزاری مسابقه «رفیق خوشبخت ما» در حرم مطهر رضوی

مسابقه فرهنگی «رفیق خوشبخت ما» به‌منظور بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی به‌منظور آگاهی‌بخشی زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) از رشادت‌های سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی مسابقه‌ای «رفیق خوشبخت ما» را برگزار می‌کند.

این مسابقه در  قالب چهار محور پاسخ به سؤالات انتهایی کتاب «رفیق خوشبخت ما»، ارسال کلیپ 100 ثانیه‌ای (در حال معرفی یکی از شهدای شهر شرکت‌کننده)، ارسال یک داستان کوتاه 300 کلمه‌ای با عنوان «اگر من رزمنده بودم» و ارسال نقاشی با موضوعات «رهبری و فرزندان شهدا یا کودک رزمنده» (ویژه کودکان و نوجوانان) طراحی‌ شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با انتخاب یک یا چند محور در این مسابقه شرکت کنند.

مهلت شرکت در این مسابقه تا هشتم مهرماه اعلام شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی HARAM.Razavi.ir، مراجعه به نشانی @Razavi_aqr_ir در تمامی شبکه‌های پیام‌رسان ایتا، سروش، گپ، بله و...، دریافت کتاب در برنامه‌های فرهنگی مذهبی حرم مطهر، دریافت کتاب از طریق نرم‌افزار کتاب‌خوانی «طاقچه» که از طریق شبکه بازار باید دانلود شود و دریافت کتاب از طریق QR کدهای منصوب در تابلوهای تبلیغاتی حرم مطهر رضوی در این مسابقه شرکت کنند.

یادآور می‌شود، اسامی برندگان و نحوه دریافت جوایز ویژه بعد از پایان هفته دفاع مقدس از طریق سامانه پیامکی 3111012222 اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ابراهیم سعیدی
انتهای پیام
captcha