سی‌وسومین شماره مسابقه «فهم نور» در یزد منتشر شد
کد خبر: 3926052
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹

سی‌وسومین شماره مسابقه «فهم نور» در یزد منتشر شد

سی‌وسومین شماره مسابقه قرآنی آنلاین هفتگی «فهم نور» از آیات 88 تا 141 سوره اعراف در اپلیکیشن افق منتشر شد.

مسابقه آنلاین هفتگی فهم نور (شماره سی و سه) منتشر شد.به گزارش ایکنا از یزد، سی و سومین شماره مسابقه قرآنی آنلاین هفتگی «فهم نور» در یزد منتشر شد. سوالات این شماره از آیه 88 تا 141 سوره اعراف، حزب سی و سه قرآن کریم استخراج شده است.

این مسابقه به صورت هفتگی از طریق اپلیکیشن افق برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به متنی که هر هفته از هر حزب قرآن در این سامانه گذاشته می‌شود به سوالات پاسخ داده و در این مسابقه شرکت کنند.

هرهفته به قید قرعه به 14 نفر از کسانی که به تمام سوالات مسابقه پاسخ دهند 114،000 ريال جایزه نقدی به کیف پول آنان واریز می‌‌شود، هر فردی موجودیش به 114 هزار تومان رسید می‌تواند شماره کارت خود را ارسال کند تا وجه آن به حسابش واریز شود.

سوالات این شماره از ساعت 12 روز شنبه 5 مهر در دسترس خواهد بود و افراد تا ساعت 10 صبح روز شنبه 12 مهر فرصت شرکت در مسابقه را دارند. هر کاربری فقط یک بار می‌تواند درهر شماره از این مسابقه شرکت کند.

شرکت در مسابقه با نصب اپلیکیشن مسابقه افق از طریق «ارسال عدد ۱ به شماره ۵۰۰۰۲۸۳۱۱۴» و یا مراجعه به وب سایت www.ofogh.qurany.ir صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha