توزیع کمک‌های خیران زنجانی در بین مردم سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3926483
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰

توزیع کمک‌های خیران زنجانی در بین مردم سیستان و بلوچستان

مدیرعامل هلال احمر استان زنجان گفت: کاروان سلامت هلال احمر زنجان در سیستان و بلوچستان به ارزش ۵ میلیارد ریال خدمات ارائه داد.

توزیع کمک‌های خیران زنجانی در بین مردم سیستان و بلوچستانشهرام میرزایی، مدیر عامل هلال احمر زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با بیان اینکه تیم داوطلبان هلال احمر استان زنجان از 31 شهریور به منظور ارائه خدمات ارزنده در زمینه کاروان سلامت، ویزیت رایگان، توزیع دارو، اقلام معیشیتی، بهداشتی و نوشت‌افزار در روستای دوشین‌کوه شهرستان نیک‌شهر حضور یافتند، تاکید کرد: کاروان سلامت اعزامی از استان زنجان متشکل از پزشکان فوق تخصص گوارش، فوق تخصص جراح ارتوپد و شانه، متخصص اطفال، داخلی، پزشک عمومی، داروساز و پزشک زنان و زایمان بود.

وی با اشاره به اینکه این تیم یک هزار و 832 را به طور رایگان ویزیت کرده‌اند، ادامه داد: در کنار ویزیت رایگان روستائیان دوشین‌کوه به ارزش 500 میلیون ریال دارو نیز برای بیماران به صورت رایگان ارائه شد.

میرزایی به توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی برای خانوارهای این روستا اشاره کرد و افزود: بیش از 200 بسته کمک معیشیتی 350 بسته بهداشتی، 500 بسته لوازم‌التحریر و اسباب‌بازی، 400 بسته البسه مردانه، زنانه و بچه‌گانه برای هموطنان در میان خانوارهای روستای دوشین‌کوه شهرستان نیک‌شهر سیستان و بلوچستان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تصریح کرد: علاوه بر این بسته‌ها 114 جفت کفش، 100 عدد شیرخشک، 2 دستگاه تصفیه آب صنعتی و 2 دستگاه تانکر آب پنج هزار لیتری و بیش از 16 هزار و 600 عدد آب معدنی یک و نیم لیتری و 5 هزار عدد ماسک توزیع شد.

میرزایی خاطرنشان کرد: ارزش این اقلام و بسته‌های تهیه شده از محل کمک‌های مردم نوع‌دوست استان زنجان 5 میلیارد و 500 میلیون ریال بود که در بین روستائیان دوشیکوه توزیع شد.

وی یادآوری کرد: از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر خدمات حمایتی ــ روانی و اجتماعی برای جوانان روستای دوشینکوه نیز ارائه کردند.

انتهای پیام
captcha