برگزاری مسابقه کتابخوانی «سفینة‌النجاة» در البرز
کد خبر: 3927931
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳

برگزاری مسابقه کتابخوانی «سفینة‌النجاة» در البرز

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز از برگزاری مسابقه کتابخوانی «سفینة‌النجاة» در کانون‌های مساجد البرز خبر داد و گفت: این مسابقه کتابخوانی به مناسبت ایام اربعین حسینی و در دو بخش عمومی و نوجوان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه کتابخوانی «سفینة‌النجاة» در البرز

حجت الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی «سفینة‌النجاة» به همت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور و در راستای طرح ملی «ایران قوی» در گام دوم انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ معارف اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) به ویژه سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه سه کتاب برای این مسابقه معرفی شده است، افزود: شرکت‌کنندگان در بخش عمومی، به سؤالات چهارگزینه‌ای کتاب«جاذبه حسینی» گزیده بیانات مقام معظم رهبری در دو موضوع حضرت زینب(س) و اربعین حسینی از انتشارات انقلاب اسلامی پاسخ می‌دهند.
این مسئول، کتاب صوتی «زنی که پیامبر بود» از قیصر امین‌پور را از قسمت‌های دیگر بخش عمومی ذکر و اعلام کرد: در بخش نوجوان، کتاب «امام حسین(ع)» از انتشارات مسجد مقدس جمکران که شرکت‌کنندگان پس از مطالعه کتاب به سؤالات چهار گزینه‌ای پاسخ می‌دهند.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز آخرین مهلت شرکت در این مسابقه کتابخوانی را ۳۰ مهرماه جاری ذکر کرد و گفت: به ۴۰ برگزیده این مسابقه جوایزی اهدا می‌شود.
وی بیان کرد: هر مسابقه دارای ۱۰۰ امتیاز بوده و در مجموع ۳۰۰ امتیاز برای این مسابقه کتابخوانی در نظر گرفته شده است و برای هر کانونی که حداقل ۲۰ نفر از اعضای آن در هر مسابقه شرکت داشته باشند، ۱۰۰ امتیاز برای کانون مربوطه منظور می‌شود.
این مسئول در پایان یادآور شد: بچه‌های مسجد برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به سامانه «بچه‌های مسجد» به نشانی www.bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha