کد خبر: 3929142
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴

شهادت دومین مدافع سلامت در لرستان

مامای شاغل در مرکز بهداشت شهرستان بیرانشهر سه‌شنبه، 22 مهر بر اثر ابتلای به کرونا به شهادت رسید.

شهادت دومین مدافع سلامت در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، سمیه خیراللهی، دومین شهید مدافع سلامت لرستان است که سه‌شنبه، 22 مهرماه جاری پس از چندین روز جدال با بیماری کرونا جان خود را از دست داد.

این شهید مدافع سلامت به‌عنوان ماما در مرکز بهداشت شهرستان بیرانشهر خدمت می‌کرد که با شهادت در راه سلامت و دفاع از سلامتی مردم مزد خدماتش را گرفت.

شهیده زهرا شیرویه نیز اولین شهید مدافع سلامت استان  لرستان بود که مسئولیت بخش کرونا بیمارستان آیت‌الله بروجردی را بر عهده داشت و شانزدهم مرداد ماه امسال بر اثر ابتلا به کرونا، در بیمارستان مسیح دانشوری تهران به یاران شهیدش پیوست.

انتهای پیام
captcha