وقف میراث جاودانه انسان‌های بزرگ است
کد خبر: 3929702
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱

وقف میراث جاودانه انسان‌های بزرگ است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ وقف در جامعه، گفت: وقف میراث جاودانه انسان‌های بزرگ است.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با تشریح برنامه‌های دهه وقف در استان، اظهار کرد: وقف میراث و سرمایه‌ای برخاسته از فطرت انسان‌ها است از این روی برکات و خیرات وقف باید در جامعه تبلیغ شود.

وی افزود: وقف از خدماتی است که در طول زمان ماندگار است و میراث جاودانه انسان‌های بزرگ است.

حجت‌الاسلام صالحی از تدابیر مدیریت‌های حکومت اسلامی را مسئله وقف دانست و گفت: احیای موقوفات از اهداف مهمی است که توسط این سازمان دنبال می‌شود و این امر همواره مورد استقبال مردم و خیران بوده است.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه به عملکرد این اداره‌کل اشاره کرد و افزود: یکی از کار‌های بزرگ این اداره در سال‌جاری اجرای طرح کمک مؤمنانه و رزمایش مواسات در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری بود و در این راستا هر آنچه که در توان داشت به میدان آورد تا بخشی از درد مردم آسیب‌دیده از شرایط فعلی را مرهمی باشد.

وی تصریح کرد: این اداره کل از زمان شیوع کرونا تا امروز کمک ۴۰ میلیارد ریالی در راستای حمایت از نیازمندان را ارائه کرده است و این خدمت و شور و ایثار مؤمنانه شامل همه نیازمندان جامعه شده است.

حجت‌الاسلام صالحی در پایان با بیان اینکه وقف فرصتی مهم و مغتنم برای یک مسلمان فراهم می‌کند، گفت: برکات وقف را باید در جامعه تبلیغ و در راستای ترویج آن تلاش کنیم.

انتهای پیام
captcha