آغاز نهمین دوره ثبت‌نام طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع)
کد خبر: 3929817
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷

آغاز نهمین دوره ثبت‌نام طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع)

نهمین دوره ثبت‌نام طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع) با هدف کشف و پرورش استعدادهای قرآنی به صورت مجازی آغاز شد.

به گزارش ایکنا، نهمین طرح ملی تلاوت ویژه پسران 8 تا 14 سال و دختران 10 تا 15 سال با هدف کشف و پرورش استعدادهای قرآنی و با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، به صورت مجازی اجرا می‌شود.

نهمین دوره طرح ملی تلاوت با همکاری ارگان‌های مختلف و متولیان قرآنی به صورت مجازی و بدون هیچ محدودیت در شهرها و با دسترسی آسان برای نوجوانان علاقه‌مند برگزار می‌شود.

ثبت ‌نام نهمین دوره طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع) از بیستم مهر‌ماه آغاز و به مدت یک ماه ادامه دارد. دوره پیش‌نیاز از ابتدای آذر‌ماه با حضور شرکت‌کنندگان آغاز و تا 15 دی ماه در قالب 12 جلسه آموزشی برگزار و قبول‌شدگان در ابتدای بهمن‌ماه به صورت منطقه‌ای وارد ترم جدید خواهند شد.

حسین مقدم‌کیا، دبیر ستاد طرح ملی تلاوت با اشاره به اینکه همه آموزش‌ها به صورت مجازی انجام می‌شود، بیان کرد: تاکنون برای اجرای طرح ملی تلاوت، مؤسسات مجری در استان‌ها مشارکت داشته‌اند و اکنون حضور در طرح به صورت ملی برای همه استان‌ها قابل دسترسی است. آموزش‌های طرح از طریق فضای مجازی به صورت وبینار برای شرکت‌کنندگان انجام می‌شود.

حضور دختران 10 تا 15 سال در طرح ملی تلاوت در سال گذشته نیز از سوی برخی از مؤسسات مجری انجام شد که با استقبال خوبی مواجه شد که البته در نهمین دوره، همه استان‌ها می‌توانند بدون هیچ محدودیت مکانی در این طرح ملی شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت www.melitelavat.ir  اقدام به ثبت‌نام کنند. نشانی کانال‌ طرح ملی تلاوت در پیام‌رسان اینستاگرام melitelavat@، در گپ  melitelavat2 و در آپارات melitelavat@ است.

انتهای پیام
captcha