پیام تسلیت سازمان‌ها و مدیران امور قرآنی در پی درگذشت والده برادران موسوی‌بلده
کد خبر: 3930276
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸

پیام تسلیت سازمان‌ها و مدیران امور قرآنی در پی درگذشت والده برادران موسوی‌بلده

در پی درگذشت والده اساتید قرآنی برادران موسوی‌بلده، رؤسای سازمان‌ها و مدیران نهادهای قرآنی پیام‌های تسلیتی را صادر کردند.

پیام تسلیت سازمان‌ها و مدیران امور قرآنی در پی درگذشت والده برادران موسوی‌بلدهبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با انتشار پیامی درگذشت والده سیدمحسن و سیدحسین موسوی‌‌بلده،‌ پیشکسوتان قرآنی کشور را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:

«سرور ارجمند و استاد گرانقدر جناب آقای حاج سیدمحسن موسوی بلده(زید عزه)

ضایعه درگذشت والده مکرمه‌تان را خدمت جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده ضمن طلب صبر و شکیبایی برای بازماندگان ارجمند، غفران و رحمت الهی را برای آن مرحومه از محضر خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

همچنین عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت والده مکرمه آقایان سیدمحسن و سیدحسین موسوی بلده را تسلیت گفت. متن آن بدین شرح است؛ 

«وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ (البقره/155/156)

اساتید گرانمایه، خادمان قرآن‌کریم؛ آقایان سیدمحسن وسیدحسین موسوی بلده(ادام الله ظلّهما)

با نهایت تأسف و تأثر، ضایعه درگذشت والده مکرمه آن استادان مخلص و نامور قرآن کریم را صمیمانه به محضر آن عزیزان و خاندان معظّم آنان تسلیت و تعزیت می‌گویم. خداوند متعال روح آن بانوی مؤمنه را که در دامان پاک خویش اساتید و مربیان بزرگی را برای خدمت به قرآن عظیم و گسترش معارف نورانی آن تربیت کردند، غریق رحمت واسعه خود قرار دهد و به بازماندگان معزّی، صبر و اجر فراوان عطا فرماید! اللهم آمین.»

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی اخوان‌صباغ، رئيس سازمان دارالقرآن الكريم نیز پيام تسليتی در این رابطه منتشر کرده که در بخشی از این پیام آمده است: «اساتید گرانقدر جناب آقايان حاج سیدمحسن و سیدحسین موسوی‌بلده؛ خبر درگذشت والده مكرمه‌تان كه عمر پربركت خود را در راه تربيت و رشد فرزندان قرآنی اين مرزو بوم صرف نمود، موجب تألم و تأثر اينجانب و ديگر همكارانم در سازمان دارالقرآن الکریم و همچنين جامعه قرآنی شد. ضمن طلب صبر و شكيبايی برای شما و خانواده محترمتان، غفران و رحمت الهی را برای آن مرحومه از محضر خداوند متعال مسئلت می‌نمايم.»

شورای عالی قرآن، اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، جمعیت قرآنی استان تهران نیز طی پیام‌های جداگانه این ضایعه را تسلیت گفتند.

انتهای پیام
captcha