پخش زنده مراسم افتتاحیه کرسی‌های تلاوت و تفسیر قرآن از فضای مجازی و رادیو
کد خبر: 3930301
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴

پخش زنده مراسم افتتاحیه کرسی‌های تلاوت و تفسیر قرآن از فضای مجازی و رادیو

مراسم افتتاحیه طرح کرسی‌های تلاوت و تفسیر قرآن کریم که شامگاه روز 30 مهرماه در امامزاده صالح(ع) برگزار می‌شود، از طری سه صفحه اینستاگرامی و نیز رادیو قرآن به صورت زنده پخش خواهد شد.

پخش زنده مراسم افتتاحیه کرسی‌های تلاوت و تفسیر قرآن از فضای مجازی و رادیو

به گزارش ایکنا، مراسم افتتاحیه کرسی‌های تلاوت و تفسیر قرآن کریم روز چهارشنبه 30 مهرماه در امامزاده صالح(ع) تجریش و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

این مراسم که اجرای آن را عباس سلیمی، پیشکسوت قرآنی کشورمان بر عهده خواهد داشت، به صورت زنده از رادیو قرآن پخش خواهد شد. علاوه بر این، مراسم فوق از طریق سه صفحه اینستاگرامی به نشانی oghaf_ir ،rasamediair و imamzadeh_saleh نیز به صورت زنده پخش می‌شود.

در این مراسم، احمد ابوالقاسمی و مهدی غلام‌نژاد، دو قاری بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازند. سخنرانی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و اجرای تواشیح و هم‌خوانی قرآن کریم از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

یادآور می‌شود، طرح تلاوت و تفسیر قرآن کریم ابتدا در سطح بقاع متبرکه منتخب استان تهران و در ادامه در سراسر کشور به مرحله اجرا در خواهد آمد. در این طرح هر هفته یکی از بقاع متبرکه و منتخب میزبان یک محفل انس با قرآن خواهد بود. در این محفل یکی از قاریان بین‌المللی و ممتاز کشورمان به مدت بیست دقیقه به تلاوت آیاتی از کلا‌م‌الله مجید می‌پردازد و در ادامه به مدت بیست دقیقه نکات تفسیری آیات تلاوت‌شده نیز ارائه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha