تمدید یک روزه حضور در مسابقه کتابخوانی اشک‌ها و عبرت‌ها
کد خبر: 3930368
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲

تمدید یک روزه حضور در مسابقه کتابخوانی اشک‌ها و عبرت‌ها

مدیر کل دفتر هماهنگی و ارتباطات معاونت قرآنی وزارت ارشاد گفت: با توجه به درخواست های مکرر و به منظور بهره‌مندی همکاران شاغل در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و عموم مخاطبان، دومین مسابقه اشک‌ها و عبر ت‌ها با 40 جایزه 5 میلیون ریالی تا روز چهارشنبه سی مهرماه تمدید شد.

تمدید یک روزه حضور در مسابقه کتابخوانی اشک‌ها و عبرت‌ها

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی ملانوری، مدیرکل هماهنگی و ارتباطات معاونت قرآنی وزارت ارشاد با اشاره به اینکه این مسابقه در روز دوشنبه 28 مهرماه از ساعت 9 الی 18 برگزار شده است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه arbaeen.ghoran.ir و دریافت فایل الکترونیکی کتاب «زندگانی علی ابن الحسین (ع)» نوشته مرحوم «سیدجعفر شهیدی» در این مسابقه شرکت نموده و از جوایز مادی و معنوی آن بهره‌مند شوند. همچنین علاوه بر جوایز، همکاران شاغل در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با کسب حدنصاب قبولی در این مسابقه می‌توانند از گواهینامه آموزشی به مدت 16 ساعت بهره‌مند گردند.

وی افزود: با توجه به استقبال عموم، مسابقه آنلاین دومین مسابقه کتابخوانی اشک‌ها و عبرت‌ها با 40 جایزه 5 میلیون ریالی تا ساعت 18 روز چهارشنبه 30 مهرماه تمدید شد.

مدیر کل هماهنگی و ارتباطات معاونت قرآنی وزارت ارشاد با اشاره به استقبال شرکت کنندگان از آزمون فوق، گفت: در این مسابقه که از روز گذشته با مشارکت قابل توجه مخاطبین آغاز شده است، استان‌های تهران، اصفهان و آذربایجان شرقی تا این لحظه بیشترین شرکت کننده را داشته‌اند.

گفتنی است این مسابقه با همکاری معاونت قرآن و عترت، دفتر نوسازی و تحول اداری وزارت متبوع و ستاد بزرگداشت اربعین برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha