اعلام‌ برنامه زمانی کرسی‌های تلاوت و تفسیر قرآن در بقاع متبرکه تهران
کد خبر: 3930481
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳

اعلام‌ برنامه زمانی کرسی‌های تلاوت و تفسیر قرآن در بقاع متبرکه تهران

برنامه زمانی کرسی‌های هفتگی تلاوت و تفسیر قرآن در بقاع متبرکه و شاخص استان تهران اعلام شد.

اعلام‌ برنامه زمانی کرسی‌های تلاوت و تفسیر قرآن در بقاع متبرکه تهرانبه گزارش ایکنا، آئین افتتاحیه طرح کرسی‌های تلاوت و تفسیر قرآن امروز، ۳۰ مهرماه در امامزاده صالح(ع) تجریش برگزار می‌شود.

بر اساس این طرح، بقاع متبرکه شاخص استان تهران، میزبان کرسی‌های هفتگی تلاوت و تفسیر قرآن خواهند بود. در این طرح، بیست‌دقیقه تلاوت قرآن از سوی قاری ممتاز و بین‌المللی و بیست دقیقه تفسیر آیات تلاوت شده ارائه خواهد شد.

صبح امروز، برنامه زمانی این‌ کرسی‌ها در استان تهران و بقاع میزبان آن، اعلام شد که براساس آن ۱۰ امامزاده شاخص استان تهران، میزبان هفتگی این طرح خواهند بود.

بر همین اساس امامزاده صالح(ع)، روزهای چهارشنبه، یک ساعت‌ونیم قبل از اذان مغرب؛ امامزاده عقیل(ع) اسلامشهر، روزهای پنجشنبه یک ساعت قبل از اذان مغرب؛ امامزاده اسماعیل(ع) زرگنده، روزهای سه‌شنبه، بعد از نماز ظهر و عصر و امامزاده اسماعیل(ع) شهریار نیز روزهای پنجشنبه قبل از نماز مغرب و عشاء میزبان کرسی‌های تلاوت و تفسیر قرآن خواهند بود.

همچنین امامزاده عبدالله(ع) شهرری روزهای پنجشنبه، قبل از نماز مغرب و عشاء؛ امامزاده روح‌الله(ع) ناحیه سه، روزهای دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء؛ امامزادگان پنج تن(ع) لویزان روزهای چهارشنبه، بعد از نماز مغرب و عشاء؛ امامزاده حسن(ع)، خیابان قزوین، چهارشنبه‌ها بعد از نماز مغرب و جمعه‌ها از ساعت ۱۴:۳۰؛ امامزاده اسماعیل(ع) چیذر، پنجشنبه‌ها قبل از اذان مغرب به عنوان بقاع شاخص استان تهران میزبان این کرسی‌ها خواهند بود.

در امامزاده سیدجعفر(ع) و حمیده خاتون(س) باغ فیض نیز که در فهرست میزبانان این کرسی‌ها قرار گرفته، تا کنون برنامه‌ زمانی خاصی اعلام نشده است.

این‌کرسی‌های تلاوت به همت اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha