نگاهی به فعالیت‌های فرهنگی ـ قرآنی مؤسسه «یاسین» شهرستان یاسوج
کد خبر: 3930684
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳

نگاهی به فعالیت‌های فرهنگی ـ قرآنی مؤسسه «یاسین» شهرستان یاسوج

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت یاسین در شهرستان یاسوج، برنامه‌های فرهنگی ـ قرآنی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای همه مقاطع سنی برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا، با پیک شیوع ویروس کرونا، بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در مراکز آموزشی تعطیل شد. اما فعالیت‌های برخی از مؤسسات قرآنی مانند مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت یاسین شهرستان یاسوج، همچنان مانند سابق با برنامه‌ریزی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. این مجموعه قرآنی در زمینه‌های مختلف مانند روخوانی، روان‌خوانی، تجوید و حفظ قرآن‌کریم، ویژه آقایان و بانوان بزرگسال آموزش‌هایی را ارائه می‌دهد.

محسن رضایی، مدیر اجرایی مؤسسه قرآنی یاسین گفت: یکی از برنامه‌های مستمر مؤسسه قرآنی یاسین در سال‌های گذشته، ارائه آموزش‌های قرآن به عنوان دوره‌های ضمن خدمت ویژه کارکنان نیروهای مسلح است که تاکنون بیش از 400 فراگیر در کلاس‌ها شرکت کرده‌اند. دوره‌های تخصصی قرآن کریم، به صورت ترمیک در طول سه ماه، با ارائه سرفصل‌های آموزشی از سوی مربیان مجرب برپا می‌شود. دوره‌های آموزش حفظ قرآن به صورت سالانه در  مؤسسه طراحی شده است.

این مؤسسه در شهرستان یاسوج، با برگزاری دوره‌های آموزش تواشیح و اذان، گروه تواشیح «یاسین» نوجوانان را راه‌اندازی کرد. تاکنون چندین آثار برگزیده این گروه، از شبکه سیمای استانی، پخش شده است. مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت یاسین در ایام ماه رمضان و محرم، مسابقات قرآن را برای علاقه‌مندان در فضای مجازی برگزار کرد.

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت یاسین در استان کهگیلویه و بویر احمد، یاسوج، 16 متری خیابان امام علی(ع)، سمت راست واقع شده است.

انتهای پیام
captcha