آموزش «معارف و حکمت‌های نهج‌البلاغه» در کمیجان
کد خبر: 3930685
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳

آموزش «معارف و حکمت‌های نهج‌البلاغه» در کمیجان

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «مبین» در شهرستان کمیجان، دوره آموزش معارف و حکمت‌های نهج‌البلاغه را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا، برنامه و فعالیت‌های آموزشی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت مبین کرمانشاه در شرایط بحران کرونا، در حالت نیمه تعطیل قرار گرفته است. تنها دو کلاس آموزشی اعم از آموزش «معارف و حکمت‌های نهج‌البلاغه» و «تاریخ تحلیلی انبیاء» ویژه بزرگسالان، در هفته یک جلسه حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

این مرکز قرآنی از ابتدای شیوع کرونا، رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه را با توزیع بسته‌های معیشتی میان 70 خانواده در سطح شهر آغاز کرد. همچنین طرح ختم قرآن کریم، هدیه ثواب به باقیات و صالحات را به صورت مجازی اجرا کرد و هزینه‌های حاصل از این امر خیر در جهت کمک به نیازمندان صرف شد.

سیدحسن حسینی، مدیر مؤسسه قرآنی مبین کمیجان گفت: قبل از این شرایط، کلاس‌های آموزش روخوانی، روان‌خوانی، تدبر، تفسیر و حفظ قرآن کریم به طور ثابت با حضور قرآن‌آموزان برگزار می‌شد که با استقبال از سوی شرکت‌کنندگان همراه بود.

مؤسسه قرآنی مبین که در استان مرکزی، کمیجان، خیابان معلم، جنب اداره پست قرار دارد، فعالیت‌های ترویج و تبلیغ قرآنی خود را از سال 1385 به طور غیر رسمی شروع کرد و در سال 1387 به طور رسمی موفق به کسب مجوز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

انتهای پیام
captcha