ویژه‌نامه «نگاه ما به کرونا» در نشریه الکترونیکی معارف
کد خبر: 3930737
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶

ویژه‌نامه «نگاه ما به کرونا» در نشریه الکترونیکی معارف

صدوهفدهمین شماره نشریه معارف (وابسته به نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها) با ویژه‌نامه «نگاه ما به کرونا؛ ویژه تحلیل دینی، اخلاقی بلیّه منحوس کرونا و پاسخ به شبهات» به صورت الکترونیکی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، صدوهفدهمین شماره نشریه معارف (وابسته به نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها) با ویژه‌نامه «نگاه ما به کرونا؛ ویژه تحلیل دینی، اخلاقی بلیّه منحوس کرونا و پاسخ به شبهات» با آثاری از آیت‌الله محمدجواد فاضل‌لنکرانی، علی نصیری، محمدعلی مجد فقیهی، سیدضیاءالدین میرمحمدی، علی‌رضا کمالی، ابوذر رجبی، محمدجواد فلاح، محمدهادی منصوری و... به صورت الکترونیکی منتشر شد.

اين شماره از نشريه معارف که به‌صورت ویژه، ابعاد مختلف دینی اعم از اخلاقی، فقهی، قرآنی و... مواجهه با بلا با محوریت ویروس منحوس کرونا را تبیین می‌کند، باعناوین زیر توحید محوری در بلایا، تحلیل شیوه مواجهه مقام معظم رهبری با پدیده کرونا؛ تأملی در «بلا»، از نگاه دین و دنیا؛ نگاهی به پدیده کرونا، با تأملی در آیات و روایات؛ کرونا، چالش علم یا دین؟؛ پاسخ‌های نقضی و حلّی به شبهه مطرح در بحران کرونا؛ تمدن غرب در چالش‌‌های ‌‌کرونا، چالش‌‌های معرفتی، هویتی و کارکردی؛ کارکردهای فردی و اجتماعی اخلاق دینی در مواجهه با بیماری‌های فراگیر،‌ با محوریت کرونا، میزبان خوانندگان فرهیخته خود است.

علاقه‌مندان برای تهيه و دریافت فایل pdf اين نشريه می‌توانند به پايگاه اينترنتی www.maarefmags.ir و کانال نشریه در پیام‌رسان‌های سروش و ایتا به آدرس @maarefmags_ir مراجعه کنند.

يادآور می‌شود، تاکنون 116 شماره از نشريه معارف ویژه استادان معارف، مبلغان و دفاتر نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، به مديرمسئولی نیکزاد عیسی‌زاده و سردبيری سيدمجتبی مجاهديان به صورت مکتوب منتشر شده است.

حجت شعبانی
انتهای پیام
captcha