مسابقات قرآن اوقاف روز جمعه در قزوين برگزار می شود
کد خبر: 3930758
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰

مسابقات قرآن اوقاف روز جمعه در قزوين برگزار می شود

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان قزوین اعلام کرد: مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه در رشته مفاهیم جمعه دوم آبان در قزوين همرمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات سراسری قرآن اوقاف، روز جمعه در قزوين

علی عظیمی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: روز جمعه مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه در رشته مفاهیم برگزار خواهد و راه‌یافتگان استانی در آن به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه در قزوین برگزار شد که در رشته مفاهیم محمدحسن بابایی و زهرا نوری به مرحله کشوری راه یافتند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان قزوین بیان کرد: آزمون مستابقین به دلیل شیوع کرونا در استان‌ها به عمل خواهد آمد و آزمون رشته مفاهیم ساعت 10 صبح روز جمعه دوم آبان در محل اداره کل اوقاف و امور خیریه برگزار خواهد شد، این مسابقه به‌صورت ویدئوکنفرانس و تحت نظارت سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار خواهد شد.

عظیمی اشاره کرد: آزمون رشته مفاهیم شامل 60 سؤال است که 56 سؤال تستی و چهار سؤال تشریحی با مجموع نمره 100 خواهد بود و متسابقین طی 90 دقیقه با هم به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام
captcha