پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پی شهادت آمر به معروف
کد خبر: 3930840
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲

پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پی شهادت آمر به معروف

سعیدرضا عاملی با صدور پیامی آورده است: شهید محمدی خالصانه در دفاع از ارزش‌های اسلامی، سلامت و امنیت اجتماعی به فیض شهادت رسید.

پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برای شهید امر به معروف

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی شهادت محمد محمدی که در راه امر به معروف و نهی از منکر و دفاع از ارزش‌های اسلامی، سلامت و امنیت اجتماعی به فیض عظیم شهادت رسید را تبریک و تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

«وَلْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَى الْخَیْرِ وَیَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَیَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ ۚ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ؛ و باید برخی از شما مسلمانان، خلق را به خیر و صلاح دعوت کنند و امر به نیکوکاری و نهی از بدکاری کنند، و این‌ها (که واسطه هدایت خلق هستند) رستگار خواهند بود».

شهادت مظلومانه بسیجی مخلص؛ شهید محمد محمدی که در راه فریضه عظیم امر به معروف و نهی از منکر جان عزیز خود را نثار کرد به همه مومنین و مردم انقلابی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
 
شهید محمد محمدی از جوانان بسیجی با غیرت بود که خالصانه در دفاع از ارزش‌های اسلامی، سلامت و امنیت اجتماعی همچون مولایش سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از شهادت هراسی نداشت و با افتخار در میدان امر به معروف و نهی از منکر به خیل شهدا پیوست.
 
این جوان جهادی در پاسداشت از ارزش‌ها و امر به معروف که سیره انبیای الهی است قدم محکم و استوار برداشت و بی شک فلاح و رستگاری ابدی نصیب ایشان خواهد شد.
 
ضمن تبریک و تسلیت شهادت این عزیز بسیجی به رهبر حکیم، الهی و حامی همیشگی بسیجیان انقلاب؛ حضرت آیت الله خامنه‌ای مدظله العالی و خانواده سرافراز شهید محمدی و آرزوی صبر و اجر برای ایشان از مسئولان قضایی کشور خواستارم که مجازات عاملان خون به ناحق ریخته شده این شهید بزرگوار را پیگیری کنند.
انتهای پیام
captcha