نگاهی به فعالیت مؤسسه صاحب‎الزمان(عج) ازنا
کد خبر: 3931019
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵

نگاهی به فعالیت مؤسسه صاحب‎الزمان(عج) ازنا

مدیر مؤسسه صاحب‌الزمان(عج) ازنای لرستان به ارائه گزارشی از فعالیت و عملکرد این مؤسسه پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی امیدیان، مدیر مؤسسه قرآنی صاحب‌الزمان(عج) ازنا لرستان با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مؤسسه گفت: دوره‌های مؤسسه به صورت حضوری با رعایت پروتکلهای بهداشتی و مجازی و با استفاده از پیامرسان‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: کلاسهای حفظ موضوعی و ترتیبی، روخوانی و روان‌خوانی، مفاهیم و تفسیر، آموزش تجوید ویژه گروه‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، مهد و پیش‌دبستانی قرآنی ویژه گروه سنی چهار تا شش سال با محوریت حفظ آیات کاربردی قرآن، احادیث موضوعی، واحدکارهای رنگ‌آمیزی، مشاغل، فصول و ماه‌ها، قصص قرآنی از جمله برنامه‌های مؤسسه در نیمه دوم سال است.

مدیر مؤسسه صاحب‌الزمان(عج) ازنا بیان کرد: از خردادماه سال جاری، دوره‌های حضوری مؤسسه از سرگرفته شد، چون مکان مؤسسه دارای وسعت است و امکان برگزاری کلاسها با رعایت فاصله فراهم است و از سوی دیگر تمایل مردم و قرآن‌دوستان به شرکت در کلاس‌های حضوری بیشتر بود.

امیدیان با اشاره به بسته‌های حمایتی که همزمان با آغاز سال تحصیلی میان خانواده‌های کم‌برخوردار توزیع شد، ادامه داد: حدود 150 بسته لوازم التحریر هر کدام به ارزش 150 هزار تومان با حمایت خیرین، میان دانش‌آموزان کم‌بضاعت در سطح شهرستان ازنا توزیع شد.

یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی صاحب‌الزمان(عج) ازنا در فاز 5، بهار 1، مجتمع فرهنگی قرآنی مهاد قرار دارد.

انتهای پیام
captcha