ثبت نام دوره آموزش مجازی «مطالعات زن و خانواده» آغاز شد
کد خبر: 3931267
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
در مدرسه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س)؛

ثبت نام دوره آموزش مجازی «مطالعات زن و خانواده» آغاز شد

مرکز تخصصی زن و خانواده مدرسه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) مشهد با همکاری پژوهشکده زن و خانواده قم، دوره یک ساله آموزشی «مطالعات زن و خانواده» را به‌صورت مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، مرکز تخصصی زن و خانواده مدرسه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) مشهد با همکاری پژوهشکده زن و خانواده قم، دوره آموزشی «مطالعات زن و خانواده» را به صورت مجازی و با حضور خانم علاسوند، عضو هیئت علمی پژوهشکده زن و خانواده قم برگزار می‌کند.

مباحث نظری و فلسفی در حوزه زن و خانواده، مباحث فلسفی در حوزه زن و خانواده، بررسی الهیات جنسیتی، مباحث جنسیتی در اسلام و فمنیسم، بررسی اسناد بین‌المللی در حقوق زنان، تفاوت جنبش زنان در ایران و غرب، تغییرات قانون مدنی در حوزه زن و خانواده، قانون ازدواج و طلاق در کشورهای ایران و مصر، مباحث قرآنی قوامیت، نشوز و مفاهیم وابسته به زوجیت در حوزه مطالعات، شبهات نواعتزالی بر دستگاه فقاهت و ساختار شریعت، شبهات مربوط به نظریه تناسب، نظریه حقوق طبیعی و شبهات مربوط به ولایت، شهادت، استیذان و حضانت از موضوعات این دوره آموزشی است.

این دوره ویژه طلاب و دانشجویان سطح ۳ و کارشناسی ارشد به بالا برگزار می‌شود. همچنین طلاب سطح ۲ و دانشجویان کارشناسی، پژوهشگران و محققان، اساتید رشته‌های مرتبط با مطالعات زنان، حقوق و فقه، و مبلغان و فعالان فرهنگی در صورت فعالیت در عرصه زن و خانواده می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

این دوره از 17 آبان تا پایان تیرماه 1400 برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت ثبت نام تا 16 آبان‌ماه فرصت دارند نام و نام خانوادگی و نام دوره را به آیدی @pajoheshzan98 ارسال کنند و جهت اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی womencenter.mashhad.ir مراجعه و یا با شماره 09018651499 در ساعات اداری تماس بگیرند.

فاطمه عطارزاده
انتهای پیام
captcha