مسابقه «کودکان اربعین» با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد
کد خبر: 3931479
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
به همت رواق کودک حرم مطهر حضرت معصومه‌(س)؛

مسابقه «کودکان اربعین» با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

مسابقه و پویش کودکان اربعین با هدف شبیه‌سازی راهپیمایی اربعین و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی با اعلام اسامی برگزیدگان از میان بیش از ۱۷۵ هزار شرکت‌کننده به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) با همکاری مؤسسه مهاد، مسابقه کودکان اربعین را در قالب یک بازی خاطره‌انگیز در مسیر پیاده‌روی اربعین برگزار کرد.

همچنین علاوه بر انتشار این بازی پویش «موکب‌ کودکان ‌اربعین» با یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی راه‌اندازی شد که در این پویش کودکان با شبیه‌سازی یک موکب اربعینی که مزین به عکسی از حاج قاسم سلیمانی است در فضای خانه‌شان و ارسال عکس و فیلم آن، در این پویش شرکت کردند.

به کاربران این‌ بازی و پویش موکب کودکان اربعین از طرف حرم امام حسین(ع)، حرم ‌امام رضا(ع) و حرم حضرت معصومه(س) جوایز ویژه‌ای به بهترین عکس‌ها از این موکب‌های کودکانه اهدا ‌شد.

در حالی که با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت‌های ناشی از آن، امسال رویداد بزرگ پیاده‌روی اربعین لغو شد، این بازی و پویش حال و هوای سفر معنوی و خاطره‌انگیز پیاده‌روی اربعین را برای کودکان‌ زنده کرد.

لازم به ذکر است بازی کودکان اربعین بیش از ۲۲ هزار نصب فعال داشته و بیش از ۱۴۰ هزار نفر هم در پویش موکب کودکان اربعین در بخش لبیک یا حسین شرکت کرده‌اند. همچنین تعداد ۱۳ هزار و 500 نفر هم در بخش ارسال عکس و مسابقه شرکت کرده‌اند و در مجموع به ۲۱۶ نفر از برگزیدگان هدایایی از قبیل کارت هدیه ۱۰۰ هزار تومانی، نگین حرم امام حسین(ع) و فیش غذای تبرکی حرم امام رضا(ع) اهدا شد.

یادآور می‌شود، اسامی برگزیدگان در کانال رواق کودک حرم مطهر حضرت معصومه(س) در فضای مجازی به نشانی @haramqom_koodak منتشر شده است.

حسین شاهبداغی
انتهای پیام
captcha