فراخوان وزارت ارشاد در خصوص تولید محتوا در هفته وحدت
کد خبر: 3931753
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴

فراخوان وزارت ارشاد در خصوص تولید محتوا در هفته وحدت

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی فراخوانی اعلام کرد از تولیدکنندگان و نشردهندگان محتوا با موضوع هفته وحدت تقدیرخواهد کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال با انتشار فراخوانی اعلام کرد: از تولیدکنندگان و ناشران برتر محتوا در ایام هفته وحدت تقدیر خواهد کرد.

در فراخوان تولید و نشر محتوا در فضای مجازی ویژه تولیدکنندگان محتوا، سایت‌های خبری، خبرگزاری‌ها، سکوها و کارافزارهای انتشار صوت و تصویر، خبر و محتوای اطلاع‌رسانی آمده است:

آثار باید در موضوعات؛ «معرفی سیمای رحمانی و جهانی پیامبر اعظم(ص) به عنوان نماد صلح»، «اخلاق انسانی، وحدت‌آفرین و آرام‌بخش دل‌ها»، «تبیین هنرمندانه اهداف، ضرورت‌ها، آثار و دستاوردهای وحدت مذاهب اسلامی خصوصا در سال‌های پیش رو» و «معرفی و تبیین سیره پیامبر اعظم(ص) در حوزه حکمرانی» در فاصله زمانی هشتم آبان‌ماه همزمان با آغاز هفته وحدت تا 15 آبان‌ماه  تولید شده باشد.

معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال از برترین محتواهای تولیدی و نیز بسترهای نشری که در انتشار محتواهای مذکور فعالیت مؤثرتری داشته باشند، تقدیر مادی و معنوی انجام خواهد داد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این فراخوان می‌توانند از طریق مراجعه به تارنمای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تولیدات اختصاصی خود را مستقیم و بدون محدودیت در گروهی که برای این امر در یکی از پیامرسان‌ها به نشانی https://ble.ir/join/ODc1MzI3Nz تشکیل شده است، بارگذاری کنند.

همچنین علاقه‌مندان برای ارسال محتواهای بازنشری لازم است کیفیت، تکراری نبودن و حرفه‌ای بودن را مدنظر قرار داده و حداکثر روزانه می‌توانند پنج محتوای بازنشری را در گروه مذکور به اشتراک بگذارند.

لازم به ذکر است؛ ارسال محتواهای تولیدی و بازنشری در گروه، حتماً به همراه یک توضیح شامل موضوع و نام و مشخصات مرجع تولید یا انتشار باشد.

انتهای پیام
captcha