راز محبوبیت نبی اکرم(ص) از منظر آیات و روایات
کد خبر: 3931801
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
رادیو معارف بازگو می‌کند؛

راز محبوبیت نبی اکرم(ص) از منظر آیات و روایات

رادیو معارف در برنامه «لبیک یا رسول‌الله» راز محبوبیت نبی اکرم(ص) از منظر آیات و روایات را با کارشناسی حجج اسلام صفاری و سیدسلیمانی بازگو می‌کند.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، در ایام سالروز میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و در پی اهانت به ساحت مقدس ایشان برنامه «لبیک یا رسول‌الله» از امواج فضیلت و فطرت به روی آنتن می‌رود.

این برنامه به همت گروه قرآن اهل بیت‌(ع) است که با هدف تبیین جلوه‌های زیبای شخصیت نبی اکرم(ص) و راز و رمز محبوبیت ایشان از منظر آیات و روایات طراحی و تولید شده است.

بیان جلوه‌های رفتاری و شخصیتی حضرت محمد(ص)،‌ علل دشمنی و توهین غرب با پیامبر(ص) و ضرورت توجه مسلمانان به این توطئه‌ها از جمله موضوعاتی است که در این برنامه به آن پرداخته می‌شود.

همچنین این برنامه که با کارشناسی حجج اسلام صفاری و سیدسلیمانی تقدیم شنوندگان می‌شود،‌ به تبیین ویژگی‌های حضرت محمد(ص) در مقایسه با سایر انبیاء پرداخته و ضرورت حمایت همه جانبه از پویش لبیک یا رسول‌الله در فضای مجازی را بازگو می‌کنند.

برنامه «لبیک یا رسول‌الله» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل سلیمانی و اجرای رضا حبیبی از شنبه ۱۰ آبان‌ماه هر روز ساعت ۹:۳۰ از رادیو معارف به روی آنتن می‌رود.

فاطمه بغدادی
انتهای پیام
captcha