پتانسیل‌های علمی اردبیل نیازمند رشد و حمایت است
کد خبر: 3931964
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲

پتانسیل‌های علمی اردبیل نیازمند رشد و حمایت است

مدرس دانشگاه و کارشناس کسب و کار و کارآفرینی اردبیل با اشاره به اینکه طرح دانشجوی جهاددانشگاهی اردبیل، طرح برگزیده اولین استارت‌آپ «صنعت عسل» شد، گفت: پتانسیل‌های علمی اردبیل برای توسعه و شکوفایی نیازمند رشد و حمایت است.

پتانسیل‌های علمی اردبیل نیازمند رشد و حمایت استبه گزارش ایکنا از اردبیل، شاهرخ شهابی، مدرس دانشگاه و کارشناس کسب و کار و کارآفرینی اردبیل، هشتم آبان‎ماه، در جمع خبرنگاران خبرگزاریهای استان، گفت: اولین رویداد شتاب ملی صنعت «عسل» با مشارکت سرمایه گذاران، تسهیل کنندگان و فعالان ملی صنعت «عسل» به همت مرکز آموزش علمی کاربردی مدیریت صنعتی اردبیل برگزار شد.
این کارشناس کسب و کار و کارآفرینی بیان کرد: اهداف و محور‌های این رویداد شامل توانمند سازی زنبورداران در روش‌های نوین نگهداری، حمل و نقل، سلامت و تکثیر زنبور عسل، تولید ارگانیک محصولات، برنامه کنترل کیفی و زنجیره نوین تولید عسل، تامین بسته بندی، بازاریابی و فروش، فرآورده‌های نو و عسل درمانی بود.
وی تصریح کرد: طرح کسب و کار دانشجوی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان اردبیل، عنوان طرح برگزیده در اولین رویداد ملی شتاب استارت‌آپ «صنعت عسل» استان اردبیل را کسب کرد.
شهابی خاطر نشان کرد: ایده «تجاری سازی سس صبحانه عسل با ارده کنجد» که توسط اکبر محمدیان، دانشجوی مقطع کاردانی رشته کسب و کار مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان اردبیل به عنوان منتور به این استارتآپ ارائه شده بود به عنوان طرح برتر انتخاب شد.
این مدرس دانشگاه افزود: در رویداد ملی شتاب استارت‌آپ «صنعت عسل» استان اردبیل بر اساس ظرفیت استان در زمینه پرورش زنبور عسل و تولید محصولات عسل اجرا شد و بیش از ۵۰ طرح و ایده متنوع در زمینه پرورش زنبورعسل، تولیدات و بسته‌بندی و بازاریابی محصولات عسل ارائه شده بود.

انتهای پیام
captcha