وحدت مسلمانان؛ نماد قدرت دنیای اسلام
کد خبر: 3932231
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
امام جمعه خوشاب بیان کرد:

وحدت مسلمانان؛ نماد قدرت دنیای اسلام

حجت‌الاسلام سیدقاسم دهقانی با اشاره به اینکه یکی از دلایل توهین به پیامبر اسلام(ص) این است که دشمنان اسلام چشم دیدن قدرت مسلمانان را ندارند، بیان کرد: حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب با حفظ وحدت مسلمانان توطئه دشمن را خنثی کرده و در راه پیامبر اسلام(ص) قدم برداشتند.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام سیدقاسم دهقانی، امام جمعه شهرستان خوشاب، 9 آبان‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه سلطان‌آباد با گرامیداشت آغاز هفته وحدت و مقارن شدن آن با هفته استکبارستیزی و ۱۳ آبان گفت: امروز دل‌هایمان پر از غصه اهانت و توهین به پیامبر عظیم‌الشأن است.

وی با تأکید بر اینکه حضرت محمد مصطفی(ص) الگوی مکارم اخلاق و اسوه حسنه برای تمام انسان‌هاست نه یک عده خاص، بیان کرد: دشمنان اسلام هر روز چهره نقاب‌ زده خودشان را روشن‌تر و خباثت‌شان را نسبت به اسلام و مسلمین آشکارتر می‌کنند.

خطیب جمعه خوشاب با بیان اینکه کسانی که به پیامبر اعظم(ص) توهین کرده‌اند خودشان در فساد غرق هستند، گفت: این افراد جلوی هرگونه آزادی را سلب کرده‌اند اما به بهترین مخلوق کره زمین پیامبر اکرم(ص) توهین می‌کنند.

حجت‌الاسلام دهقانی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، اضافه کرد: دشمنان اسلام از بدو تأسیس اسلام به‌دنبال خاموش کردن نور الهی هستند و دلیل دشمنی‌شان با ایران اسلامی نیز پیروی از راه و سیره پیامبر اعظم(ص) است.

وی اظهار کرد: اگر امروز رئیس جمهور فرانسه امنیت دارد دلیل آن پایبند بودن مسلمانان به اخلاق حسنه و پیروی از راه و روش پیامبر اسلام(ص) است وگرنه نمی‌توانستند در این کره خاکی زندگی کنند.

امام جمعه خوشاب با اشاره به اینکه یکی از دلایل توهین به پیامبر اسلام(ص) این است که دشمنان اسلام چشم دیدن قدرت مسلمانان را ندارند، بیان کرد: حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب با حفظ وحدت مسلمانان توطئه دشمن را خنثی کرده و در راه پیامبر اسلام(ص) قدم برداشتند.

وی اضافه کرد: اگر مسلمانان جهان وحدت خودشان را حفظ می‌کردند دلبسته استکبار جهانی و به‌عنوان گاوشیرده آمریکا نبودند یقین بدانید دشمنان اسلام هیچ وقت جرئت و جسارت اهانت به پیامبر اسلام(ص) را نداشتند.

خطیب جمعه خوشاب گفت: امروز مشکلات داخلی ما نه به دلیل تحریم‌ها بلکه به دلیل عدم مدیریت صحیح است. برخی از طریق تریبون‌ها مدام فریاد می‌کشند بدون آنکه قدمی در راه خدمت به مردم برداشته باشند. حل مشکلات مردم با فریاد کشیدن و ارائه رفتارهای پوپولیسم نوین بدون احساس درد و مشکلات مردم حل نخواهد شد.

حجت‌الاسلام دهقانی افزود: درمان دردها و مشکلات مردم نیاز به فریاد زدن ندارد بلکه با پیروی از رهبر معظم انقلاب و بدون اهانت و تخریب در داخل کشور قابل حل شدن است اگر کسی انتقادی دارد باید انتقاد منصفانه باشد.

وی بیان کرد: ۱۳ آبان به عنوان روز اشغال لانه جاسوسی و روز استکبارستیزی نامگذاری شده است و دشمنان اسلام برای نابودی این انقلاب قدم برداشته و هدفشان از ورود به افغانستان یمن و عراق کردن از بین بردن استوانه و ستون مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی در منطقه یعنی ایران اسلامی است.

علی‌اکبر ملکی
انتهای پیام
captcha