به گزارش ایکنا از خوزستان، برپایی محافل ویژه ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق علیه السلام به همت موسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالبیان شوش با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شوش، موسسه خیریه آل یاسین در مسجد امام سجاد علیه السلام و مسجد النبی (ص) شهرستان شوش در روزهای ۱۱ و ۱۴ آبان ماه برگزار شد.
علی حمزه، مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالبیان گفت: در این محافل که با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار شدند، قاری و مبتهل کشوری جابر لطیفی، سید علیرضا نجاتیان، مرتضی بدویان، مصطفی محمدی، طالب عامری، علی بوحمید به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و مهدی خزعلی، محمد داقری، امین خزعلی زاده، مصطفی خزعلی زاده حافظhن نوجوان و برتر شهرستان، به ارائه محفوظات خود پرداختند.
وی اشاره کرد: ما می توانیم جهت ایجاد انگیزه و پرورش استعدادهای قرآنی، از ظرفیت قاریان و حافظان نوجوان شهرستان بهره ببریم، که موجب رغبت قرآن آموزان و خانواده های آنان می شود.
حمزه در پایان از حجت الاسلام عارف آل کثیر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شوش، راضی آلکثیر، رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه آل یاسین، هیئت امنا مسجد امام سجاد علیهالسلام و مسجد النبی صلی الله علیه و آله که همیشه در عرصه توسعه قرآنی پیش قدم هستند، تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام
احسنت اخی رائع