تخفیف 20 درصدی کتب همزمان با هفته کتاب در کرمان
کد خبر: 3934627
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹

تخفیف 20 درصدی کتب همزمان با هفته کتاب در کرمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: همزمان با هفته کتاب طرح فصلی پاییزه کتاب نیز در کرمان همچون سراسر کشور اجرا می‌شود و تعداد 22 کتابفروشی با تخفیفات ویژه خدماتی را به مخاطبان ارائه می‌دهند.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمان گفت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها به مناسبت هفته کتاب بیش از ۱۳۰ برنامه متنوع در حوزه کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها بیشتر حول محور تجلیل از آفرینندگان و خالقان آثار مکتوب، نویسندگان، مؤلفان و اهدای کتاب، مسابقات کتابخوانی مجازی و معرفی کتب در فضای مجازی خواهد بود.

علیزاده بیان کرد: در سال‌های گذشته، هفته کتاب در کرمان آغازی بر یک فرایند بزرگ و دامنه‌دار در حوزه کتاب بود که عموماً به برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان ختم می‌شد، اما امسال و به دلیل محدودیت‌های ناشی از کرونا، نمایشگاه کتاب برپا نمی‌شود، همچنین تلاش شده است بیشتر برنامه‌های این هفته با محوریت فضای مجازی تدارک دیده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: برنامه‌های هفته‌ کتاب می‌تواند فرصت مناسبی برای تشویق همگان به مطالعه و بهره‌گیری از گنجینه‌ کتاب را فراهم آورد.

وی گفت: همزمان با هفته کتاب طرح فصلی پاییزه کتاب نیز در کرمان همچون سراسر کشور اجرا می‌شود و در استان کرمان 22 کتابفروشی در این عرصه فعالیت می‌کنند و کتب مدنظر با 20 درصد تخفیف تا سقف 2 میلیون ریال در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha