شرکت 3 هزار لرستانی در مسابقه کتابخوانی «حماسه حسینی» / 77 نفر برگزیده شدند
کد خبر: 3934986
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶

شرکت 3 هزار لرستانی در مسابقه کتابخوانی «حماسه حسینی» / 77 نفر برگزیده شدند

مسابقه کتابخوانی «حماسه حسینی» از سوی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی لرستان با شرکت سه هزار لرستانی برگزار شد که از بین آن‌ها 77 نفر برگزیده شدند.

مشارکت 3 هزار لرستانی در مسابقه کتابخوانی «حماسه حسینی» / 77 نفر برگزیده شدندبه گزارش ایکنا از لرستان، مسابقه کتابخوانی «حماسه حسینی» که کار خود را با انتشار فراخوانی از شهریورماه امسال به‌مناسبت ماه محرم آغاز کرده بود، با توجه به استقبال و درخواست علاقه‌مندان و همچنین وقوع بحران کرونا در کشور و لزوم تشویق شهروندان به ماندن در خانه، یک دوره تمدید شد و در نهایت در آبان‌ماه جاری به اتمام رسید.

در این مسابقه سه هزار نفر از سراسر استان لرستان در رده سنی نوجوان و بزرگسال در دو بخش چهارگزینه‌ای و نقاشی به‌صورت الکترونیکی و از طریق سامانه مسابقات الکترونیک نهاد به آدرس www.samakpl.ir شرکت کردند که 77 نفر به‌عنوان نفرات برگزیده انتخاب و معرفی شدند.

جوایز این مسابقه که به‌صورت غیر نقدی بوده، به‌صورت مشارکتی از سوی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی لرستان و برخی از خیرین تهیه و تخصیص یافته است که برابر با بخشنامه ابلاغی به شهرستان‌ها، توزیع جوایز به برگزیدگان آغاز شده است.

اسامی برگزیدگان این مسابقه کتابخوانی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی لرستان قابل مشاهده است.

انتهای پیام
captcha