کد خبر: 3935700
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی؛

کتابخانه امام علی(ع) شهر نافچ به بهره‌برداری رسید

کتابخانه امام علی(ع) شهر نافچ به بهره‌برداری رسید کتابخانه امام علی(ع) همزمان با هفته کتاب به‌عنوان پنجاه و چهارمین کتابخانه عمومی چهارمحال‌وبختیاری در شهر نافچ افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری به نقل از نهاد کتابخانه‌های عمومی استان، کتابخانه امام علی(ع) شهرنافچ روز گذشته، 26 آبان‌ماه با حضور مسئولان استانی و محلی و جمعی از خیران شهر نافچ به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم، شهرام مقدس، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ضمن تبریک هفته کتاب به تمامی کنش‌گران و تلاشگران عرضه کتاب، به پروژه کتابخانه امام علی(ع) شهر نافچ اشاره کرد و گفت: تلاش اداره‌‎کل کتابخانه‌های عمومی استان و همکاری خیر استان، حاج الیاس رئیسی موجب شد تا افتتاح این کتابخانه به‌عنوان کاری ماندگار و تأثیرگذار را در این شهر شاهد باشیم.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا شرایطی را بر ما تحمیل کرد که می توان آن‌را به فرصت تبدیل کرد و در دراین شرایط سخت با کتاب به‌عنوان یک یار صمیمی، تأثیرگذار و ماندگار بیشتر مأنوس شویم.

در ادامه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، ضمن تبریک هفته کتاب، اقدام خیر نیک‌اندیش شهر نافچ را قابل تقدیر دانست و اظهار کرد: شهر نافچ از شهر‌های فاقد کتابخانه استان بود که با حمایت‌های فرماندار شهرستان، پیگیری‌های رئیس شهرستان و همکاری قابل ستایش افراد بومی و محلی شهر نافچ حق انتفاع این ساختمان به مساحت 470 مترمربع به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور واگذار شد و با حمایت خیر محترم حاج الیاس رئیسی، امروز شاهد بهره‌برداری از این کتابخانه هستیم.

گفتنی است، شهر نافچ در 12 کیلومتری شمال‌غربی شهرکرد، مرکز چهارمحال‌وبختیاری، واقع شده و یکی از شهرهای فاقد کتابخانه استان به شمار می‌آمد که با افتتاح کتابخانه امام علی(ع) در هفته کتاب امسال، این شهر به جمع شهرهای دارای کتابخانه استان پیوست.

انتهای پیام
captcha