بنابر مصوبه جدید ابلاغی از سوی ستاد مدیریت بحران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، دربهای این آستان مقدس از امروز، دوم آذرماه بازگشایی میشود. 
به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاعرسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، بنابر مصوبه ابلاغی ستاد مدیریت بحران آستان مقدس حضرت عبدالعیم(ع)، دربهای این بارگاه ملکوتی از امروز، دوم آذرماه بازگشایی خواهد شد.
طبق این مصوبه جدید، آستان مقدس از روز یکشنبه، دوم آذر ماه از ساعت ۷ تا ساعت ۱۸ پذیرای زائران و مراجعان بوده و در ساعت ۱۹ و پس از تخلیه صحنها، دربهای آستان مقدس بسته خواهد شد.
یادآور میشود، در شرایط کنونی، همچنان امکان برگزاری نمازهای جماعت فراهم نبوده و مراسم تشییع، تدفین و یادبود نیز بدون ارائه خدمات ویژه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام