حجازی‌فر با «شهید باکری» پا به عملیات خیبر می‌گذارد
کد خبر: 3937059
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
صفری به ایکنا خبر داد؛

حجازی‌فر با «شهید باکری» پا به عملیات خیبر می‌گذارد

هادی حجازی‌فر، بازیگر سینما و تلویزیون، در اولین تجربه کارگردانی خود در زمستان امسال با ساخت سریال «شهید باکری» تصویرگر عملیات بدر و خیبر خواهد بود.

ابوالفضل صفری، تهیه‌کننده تلویزیون، در گفت‌و‌گو با ایکنا، خبر آغاز پیش‌تولید سریال «شهید باکری» را رسانه‌ای کرد و گفت: هم‌اکنون عوامل سازنده در حال پیش‌تولید این مجموعه تلویزیونی هستند تا در صورت مهیا شدن شرایط در یکی دو ماه آینده تصویربرداری شروع شود. البته شرایط کرونایی حاکم بر کشور هم باید سنجیده شود تا گروه با امنیت کامل بهداشتی کار خود را آغاز کند.

وی افزود: برای بازی در این مجموعه فراخوان داده شد تا افراد مستعد با ارسال ویدئو توانایی خود را نشان دهند و هفت هزار ویدئو به دست سازندگان رسید که از این تعداد 1800 نفر برای دادن تست انتخاب و در نهایت 80 نفر از کسانی که شبیه شهدای عملیات بدر و خیبر بودند تست دادند تا با برگزیده شدن 40 نفر، بازیگران اصلی و فرعی کار انتخاب شوند.

عملیات بدر و خیبر سریال می‌شود

این تهیه‌کننده اعلام کرد: این سریال در هفت قسمت به سفارش مرکز سیمافیلم تولید شده و هادی حجازی‌فر علاوه بر کارگردانی، بازیگر نقش شهید باکری خواهد بود. شهرام خلج چهره‌پرداز این سریال هم‌اکنون مشغول تست گریم بازیگران مجموعه است.

عملیات بدر و خیبر سریال می‌شود

 

عملیات بدر و خیبر سریال می‌شود

انتهای پیام
captcha