تضعیف نیروهای مسلح و تخریب دولت در راستای اهداف ترورکنندگان است
کد خبر: 3938018
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
محسن هاشمی:

تضعیف نیروهای مسلح و تخریب دولت در راستای اهداف ترورکنندگان است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز این شورا گفت: تضعیف نیروهای مسلح و تخریب دولت در راستای اهداف ترورکنندگان است.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران، محسن هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز، 9 آذر این شورا اظهار کرد: شهادت دکترمحسن فخری‌زاده را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا، خانواده بزرگ صنایع دفاعی کشور و بازماندگان عزیز این شهید سعید تسلیت می‌گوئیم.

وی افزود: این ترور هشتمین عملیات موساد در یک دهه گذشته در خاک ایران است که طی آن چهار دانشمند و مدیر صنایع هسته‌ای، پدر صنایع موشکی و مغز متفکر صنایع دفاعی ایران را به شهادت رسانده و بخش بزرگی از اسناد و مدارک صنایع دفاعی و هسته‌ای کشور را به سرقت برده و در یک مورد نیز در ترور ناکام مانده است.

هاشمی ادامه داد: این حجم از تروریسم دولتی در طول یک دهه علیه یک کشور از سوی رژیم صهیونیستی در تاریخ بین‌الملل کم‌سابقه است و مجامع بین‌المللی و دولت‌های مدعی قانون‌گرایی، چاره‌ای جز محکوم کردن آن نخواهند داشت. در غیر این صورت جزء حامیان رسمی تروریسم دولتی محسوب خواهند شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: فقدان شهید فخری‌زاده، اگرچه برای تمام ایرانیان وطن‌دوست به ویژه خانواده ایشان، دردآور است، اما فرصتی برای ایجاد انسجام و همبستگی ملی در جهت تحقق اهداف و آرمان‌های ایران اسلامی است و نباید این فرصت را که با هزینه‌ای سنگین بدست آمده است، به خاطر مسائل جناحی و سیاسی قربانی کرد.

وی بیان کرد: کسانی که در این شرایط سخت کشور به تضعیف و تمسخر نهادهای امنیتی و نظامی ایران می‌پردازند و نیز گروه‌هایی که مشغول تخریب و توهین به دولت و دستگاه دیپلماسی در این فرصت هستند، در سناریوی دشمنان ایران به ویژه آمران، عاملان و حامیان این ترور حرکت می‌کنند.

هاشمی تصریح کرد: انتظار افکار عمومی از دولت، مجلس، قوه قضائیه و نیروهای مسلح در این شرایط، وحدت و انسجام و همگرایی در پیگیری حقوقی و تعقیب کیفری عاملان ترور، شناسایی و مسدود کردن مجاری نفوذ و عملیات موساد در کشور و برنامه‌ریزی برای مجازات و پاسخ متقابل و منطبق بر منافع ملی به تروریست‌ها در ایران است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن استقبال از مصوبه ستاد ملی کرونا برای تشدید محدودیت‌ها طی هفته جاری، گفت: انتظار می‌رود هرگونه تصمیم برای تداوم یا کاهش محدودیت‌ها پس از بررسی کارشناسی بازخوردها و نتایج اقدامات دوهفته اخیر در کنترل پاندمی و تقویت نظام سلامت کشور باشد.

انتهای پیام
captcha