ثبت نام مرحله جدید مدرسه تلفنی حفظ قرآن آغاز شد
کد خبر: 3938072
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹

ثبت نام مرحله جدید مدرسه تلفنی حفظ قرآن آغاز شد

مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن خانه کارگر با اشاره به آغاز ثبت نام مرحله بیست‌وچهارم مدرسه تلفنی حفظ قرآن گفت: افراد بین سنین ۱۸ تا ۴۰ سال می‌توانند به صورت تلفنی طی دو سال حافظ کل قرآن شوند.

محمدصادق محسنی‌کبیر، مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن خانه کارگر در گفت‌وگو با ایکنا گفت: پیرو مصوبه مرکز آموزش‌های غیر حضوری این دارالقرآن، ثبت نام مرحله بیست‌وچهارم مدرسه تلفنی حفظ قرآن آغاز شد.

وی ادامه داد: فعالیت این مدرسه به‌گونه‌ای طراحی شده است که افراد بین سنین ۱۸ تا ۴۰ سال می‌توانند به صورت کاملاً غیر حضوری و تلفنی، طی ۱۰ ماه و ۳ هفته یا در طول دو سال حافظ کل قرآن شوند.
 
مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن خانه کارگر افزود: شکل اجرای این طرح به این صورت است که ابتدا یک آزمون تعیین سطح قرائت و چند تست روانشناسی از افراد گرفته و بعد مطابق با نتیجه آزمون‌ها، یک جلسه مشاوره حفظ قرآن و مشاوره روانشناسی برگزار می‌شود.
 
محسنی‌کبیر با بیان اینکه برای هر فردی یک استاد پشتیبان در نظر گرفته می‌شود تا در طول سال تحصیلی، همانند یک معلم خصوصی به صورت منظم و هفتگی با افراد در ارتباط باشد، گفت: این معلمان هفته‌ای دو بار از طریق تماس تلفنی به افراد آموزش می‌دهند و نقاط قوت و ضعف آن‌ها را احصا می‌کنند.
 
وی درباره بسته‌های آموزشی این مدرسه افزود: در کنار آموزش‌های تلفنی استاد، برای آشنایی قرآن‌آموزان با ترجمه و مفاهیم آیات قرآن کریم بسته کمک آموزشی شامل ۳۰ جلد کتاب واژه‌نامه، یک جلد کتاب تصویر، یک جلد کتاب راهنمای حفظ و دفترچه برنامه‌ریزی در اختیار قرآن‌آموزان قرار می‌گیرد.
 
مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن خانه کارگر تصریح کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.ketabequran.ir یا کانال دارالقرآن در پیام‌رسان سروش به نشانی http://www.ketabequran.ir/sapp.ir/ketabequran مراجعه کنند؛ همچنین برای ثبت نام می‌توانند تا ۳۰ آذرماه، عدد ۱ را به سامانه 10000۱۰۰۱۰۰ پیامک کنند یا با شماره تلفن ۶۶۹۷۸۰۱-۰۲۱، تماس بگیرند.
انتهای پیام
captcha