بیان سفر‌های خاطره‌انگیز اساتید ایرانی در «خاطرات طلایی»
کد خبر: 3938442
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴

بیان سفر‌های خاطره‌انگیز اساتید ایرانی در «خاطرات طلایی»

برنامه کوتاه خاطرات طلایی شبکه رادیویی قرآن، به بیان خاطرات به یادماندنی اساتید ایرانی در اعزام‌ها و اجرای برنامه‌های قرآنی در دیگر کشورها می‌پردازد.

بیان سفرهای اساتید ایرانی در «خاطرات طلایی»به گزارش ایکنا، خاطرات طلایی، عنوان برنامه‌ پنج‌دقیقه‌ای شبکه رادیویی قرآن است که در قالب برنامه‌ای گفتارمحور طی آن به ارائه خاطرات جذاب اساتید قرآنی بنام کشورمان پرداخته می‌شود.

این برنامه کوتاه با هدف آشنا ساختن شنوندگان با خاطرات مرتبط با فعالیت در حوزه‌های قرآنی اساتید ایرانی، الگوسازی در حوزه هنر تلاوت قرآن و تقویت گرایش شنوندگان به استماع تلاوت‌های زیبا به عنوان دریچه انس با قرآن تهیه و تولید می‌شود.

بیان خاطره‌ای هدفمند و خاطره‌انگیز از دوران تلاوتی دهه‌های قبل و پخش شاهد مثال از محفل و مجلس تلاوتی بیان شده در خاطره از جمله موضوعات اصلی و فرهنگی این برنامه کوتاه است. مستندسازی وقایع مرتبط با محافل تلاوتی دهه 70 به واسطه حضور قاریان مصری و استقبال کم‌نظیر مردم از این محافل، بازنشر خاطرات در فضای مجازی پس از تولید و نقل خاطرات توسط خود اساتید و افراد از ویژگی‌های دیگر میان برنامه خاطرات طلایی است.

طی این برنامه کوتاه، 11 آذرماه به بیان سفر احمد  لیالی، داور و كارشناس قرآن كريم و سرپرست گروه تواشیح قدر به امارات متحده عربی در سال 71 در ایام هفته وحدت و با دعوت رایزنی فرهنگی ایران در امارات پرداخته شد که این خاطره را در فایل زیر می‌شنوید.

کد

میان برنامه خاطرات طلایی به تهیه‌کنندگی فاطمه گنجی در قالب 50 برنامه از سوی گروه تلاوت شبکه رادیویی قرآن و بر روی موج 100 FM به سمع شنوندگان می‌رسد.

انتهای پیام
captcha