برگزاری دوره حفظ تلفنی از سوی مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه قم
کد خبر: 3938742
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷

برگزاری دوره حفظ تلفنی از سوی مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه قم

دوره آموزشی حفظ غیر حضوری قرآن به صورت تلفنی از سوی موسسه قرآن و نهج‌البلاغه قم برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، دوره حفظ تلفنی قرآن کریم با هدف فراهم کردن زمینه مناسب برای آموزش قرآن بدون محدودیت جغرافیایی، زمانی و سنی از سوی مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه قم برگزار می‌شود.

محتوای این دوره که متناسب با هر گروه سنی از فراگیران متفاوت است، در کنار آموزش تلفنی از طریق پیام‌رسان‌ها و با بهره‌گیری از اپلیکیشن‌های تصویری نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

تسلط به روان‌خوانی قرآن از جمله شرایط عمومی شرکت‌کنندگان در این دوره است. پس از ثبت‌ نام، قرآن‌آموزان، بسته‌های آموزشی را دریافت می‌کنند و سپس به استاد مربوطه معرفی شده و یک روز در میان، می‌توانند طی بازه زمانی ۱۵ دقیقه‌ای محفوظات خود را به استاد ارائه دهند و تکالیف جلسه بعد را دریافت کنند.

یادآور می‌شود، برگزاری طرح حفظ 2، 3 و 4 ساله قرآن با توجه به استعداد قرآن‌آموزان، آموزش حفظ غیر حضوری نهج‌البلاغه، کلاس قرائت قرآن به صورت آنلاین، دوره‌های روخوانی، روان‌خوانی و تجوید، صوت و لحن و ترتیل‌خوانی، برگزاری کلاس‌های آمادگی کنکور کارشناسی و کارشناسی‌ارشد ویژه حافظان قرآن در رشته علوم قرآن و حدیث، از دیگر برنامه‌های آموزشی مؤسسه است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه به نشانی 2noor.com مراجعه کنند یا با تلفن 02537745480 داخلی 120 -122-141 واحد بانوان و داخلی 110 و 114 واحد آقایان تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha