فیلم | تأکید سعیدیان بر استقبال از جلسات مجازی قرآن
کد خبر: 3938990
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶

فیلم | تأکید سعیدیان بر استقبال از جلسات مجازی قرآن

مدرس و قاری بین‌المللی قرآن کریم به عموم علاقه‌مندان به ساحت قرآن توصیه کرد تا جلسات قرآن را در دوران شیوع کرونا فراموش نکنند و آن را با استفاده از ظرفیت‌هایی همچون فضای مجازی پی بگیرند.

فیلم | تأکید «سعیدیان» بر استقبال از جلسات مجازی قرآنمحمدحسین سعیدیان، مدرس و قاری بین‌المللی قرآن کریم با حضور در استودیوی ایکنا به عموم علاقه‌مندان به ساحت قرآن توصیه کرد تا جلسات قرآن را در دوران شیوع کرونا فراموش نکنند و آن را با استفاده از ظرفیت‌هایی همچون فضای مجازی پی بگیرند.

وی اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) فرمودند: «القرآن هو الدواء»، این نسخه هزار درد را درمان است. باید با تمسک به ساحت نورانی قرآن کریم دلمان را به قرآن، جلا دهیم و جسممان را به عظمت قرآن شفا بخشیم. تشکیل جلسات اگرچه در این دوران، بسیار سخت شده و حضور را ناممکن کرده است، اما می‌توان با جلسات مجازی، به قرآن تمسک و از او شفا یافت.

داور مسابقات بین‌المللی ادامه داد: به توفیق الهی دوستان عزیزی که همواره دل در گروی قرآن کریم دارند، بتوانند با نغمه‌سرایی و نغمه‌آفرینی در ساحت قرآن کریم دل، جسم و روحشان را بیشتر به قرآن پیوند زنند و از این مائده آسمانی همواره بهره‌مند باشند.

یادآور می‌شود، جلسات هفتگی قرائت قرآن کریم از فردا، شنبه، 15 آذرماه با تدریس محمدحسین سعیدیان، به همت ایکنا در محل این خبرگزاری، به دو شیوه حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha