برخورد قاطع دستگاه قضا در کرمانشاه با قبح‌شکنان
کد خبر: 3939374
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷

برخورد قاطع دستگاه قضا در کرمانشاه با قبح‌شکنان

رئیس کل دادگستری کرمانشاه از برخورد قاطع دستگاه قضایی در کرمانشاه با قبح‌شکنان خبر داد و گفت: دستگاه امام حسین(ع) و اهانت به مقدسات و اماکن مذهبی از خطوط قرمز شرع مقدس اسلام است و کسی حق عبور از این خط قرمز را ندارد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، پرویز توسلی‌زاده، رئیس کل دادگستری کرمانشاه در واکنش به پخش کلیپ مبتذل در فضای مجازی که در تکیه معاون‌الملک کرمانشاه تهیه شده است، اظهار کرد: دستگاه قضایی با قاطعیت با مسببان این قبح‌شکنی برخورد می‌کند.

وی با اشاره به برپایی روضه سیدالشهدا(ع) در این مکان فرهنگی، افزود: دستگاه امام حسین(ع) و اهانت به مقدسات و اماکن مذهبی از خطوط قرمز شرع مقدس اسلام است و کسی حق عبور از این خطوط قرمز را ندارد.

توسلی‌زاده تصریح کرد: دستگاه قضا با کسانی که بخواهند به هر بهانه‌ای خدشه‌ای بر باور‌های دینی مردم وارد کنند مماشات نخواهد کرد و به‌طور قاطع و ویژه با این پرونده برخورد خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه گفت: در موضوع نفوذ و شبیخون فرهنگی دشمن که مقابله با آن از منویات مقام معظم رهبری و رئیس دستگاه قضاست با هیچ فردی تعارف نداریم و قاطعانه با آمران و مجریان ناهنجاری‌های مذهبی و اجتماعی برخورد خواهیم کرد.

گفتی است، روز گذشته نیز انتشار فیلمی با موضوع مانکن زنده در یک فروشگاه پوشاک کرمانشاه واکنش‌های شدیدی درپی داشت که این حرکت غیرانسانی و غیراخلاقی منجر به پلمپ این فروشگاه و حکم بازداشت صاحب مغازه شد.

انتهای پیام
captcha